okej okej, tycker det låter helt okej för att vara första låten, hör lite småmissar ibland, även om mats lyckades dölja vissa med hjälp av mixningen. Men annars låter det helt okej faktiskt, bara att jobba vidare med alla saker som flowet, flytet och så vidare.. skriv mycket texter, spela in mycket, skriv mycket så du kan spela in på många olika beats och framför allt testa olika saker/stilar osv för att ta dej fram och finna det som passar dig bäst. annars är de bara spela in mycket så kommer utveckling ske rappmässigt, samma sak med texterna skriv mycket så kommer du utvecklas i din lyrik. mats, tycker du skött mixningen ganska bra, du får fram verserna bra i en ganska clean och fin mixning, effekterna funkar dom med va någon med nått konstigt echo som jag inte riktigt gillade annars bra, reffen lyckades du få till riktigt bra mixat, den bryter ut från verserna och samtidigt smälter in fint. Jag har själv erfarenhet att det är svårt att mixa "nya rappare" i och med att dom oftast inte lägger lika många ljudspår som man själv vill ha och så vidare, men jag tkr du lyckades få till mixningen ändå. Fred! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.