Magna - Allt Fint Du Säger Sitter Alltid Kvar [ Ladda ner den! ]
Tja, gjorde en låt till min tjej för en speciell dag.. var bara tvungen att kicka på detta beatet för tycker de e riktigt bra!
-Beat: ContraProds - Tro (Freebeat)
-Text: Magna
-Rap:Magna
Ladda ner låten --> HÄÄÄR <--
Här e texten:
vers 1: de har gått ett halvår o de känns redan så bra// fastna för dej första gången o tänkte på dej varje da// men ibland så blir de bråk jag vet de händer// vi bryr oss om varann och tillslut blir vi allti vänner// jag så ska gå genom eld och möta alla öden// så finns jag där och älskar dej ända in i döden// älskar dej mer och mer för varje sekund// nätter utan dej kan man knappt sova en blund// när dagarna e långa och nätterna e mörka// gör du de lättare du e allt som jag önskat// för du vet när jag frågar något har du alltid svar// fattar inte hur du lyckas för dom blir alltid bra// så glöm aldrig den kärlek som jag ger dej// för de finns ingen som älskar dej mer än mej// en kall vinterkväll o jag tänker på våra minnen// kollar upp o ser dej i alla stjärnor på himmelen//
ref: baby jag ger dej min själ och mitt liv// jag hoppas o ber att de alltid så förblir// jag känner mej så säker me dej varje dag// för allt fint du säger sitter alltid kvar//
Vers 2: de kvittar va du säger o kvittar va du gör// för baby du kommer aldrig o bryter eller stör// hur ska jag förklara hur mkt du betyder// längtar bara tills imorron då vi kollar film o myser// läpparna e mjuka och tungan så försiktig// när du pussar känns de som de inte e på riktigt// lever jag i en dröm jag hoppas inte de// för jag e kär som aldri förr jag hoppas att du ser// jag älskar dej lika mycket som solen skiner// för me dej har jag kul och alltid glada miner// får ont i mina kinder för jag kan inte sluta le// är så beroende av dej de e bara så de e// vi pratar redan om vår framtid de e så kul// för den som fyller alla mina krav de e du// för de finns inget bättre än att va me dej de vet du// om mitt liv ska börja någonstans så e de nu//
Såja, om ni nu lyssnar på den så var snäll o droppa en kommentar för det uppskattas väldigt!
Som sagt hata eller älska :)
peace !
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|