B.N.B - nicoelrico beef nr 2
japp eftersom alla va sånna sega ungar som inte ville kommeentera vår förra så langar vi upp diss nr 2 till varandra :D
så kommentera på folk!
HÄR e låtarna :)
nicoelricos text! Yee mann, min mick var kass i den första, jag är inte dålig din största idol är ju Norlie! Hur kan du rimma med orden wack och barrack? Rimmar inte nånstans när beaten börja kom du i otakt. Din musik e kass min e dope, fuck alla som inte vågar kritisera på whoa. Fuck ska jag verkligen lägga ner så många rader? Tyvärr är du she-male och blir knullad av hanen (thats me) du klappar din häst som harkånkelbär i manen. Denna är inte seriös, men folket på whoa, släng upp en kommentar orkar inte rimma nåt på seriös, peace. B.N.Bs text! ja flyter som en fisk som en fågel i vinden// ja kmr in i battle o du försvinner// du ska inte komma o försöka ngt här// din röst e jobbig den e bara te besvär// fuck dej mannen du e min homie nu// men ja kmr in i battle o du e slut// du säger ja e kass men du låter efter// du vet de mkt väl, att jag är bäst här// mina rimm är inte tighta, men kolla dina egna// ja e din överman så känn dej besegrad// vet inte va ja ska säga mer de blev väl ignen diss// men jag är den bästa så nu vet du tillsist//
tror vi skulle dra 16 rader lr ngt men ja hade inte orket slut i hjärnan efter ha jobbat hela dan :) peace! släng en kommentar VOTE!
Sleep is the cousin of death
|