Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
robin, lätt de bästa du har gjort detta lät riktigt bra:D du satte allt klockrent(Y) feeet brochaaan<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MÅLBROTTE jag lägger inte 30 ads i hela låten. Flowmissar lite då å då. men den funkar men du mumlar för mkt asså.
Rap
Willes äter dig , helt ok annars .
soundcloud.com/jerrones
JERRAAA !!!vadå? Willes äter dig , helt ok annars . han knäcker. WilleS! han låter som ett barn som inte ens kommit imålbrottet. makalös tar dig på alla sätt punkt slut!
Asså detta är på stani nivå. alla säger att han å så bra så, men lyssna på dom som vet. pz
Rap
WilleS P15 ! nu ska jag knäcka di mayn! vet du vad som är bra en kille men en röst som en 5 åring och en som inte vet ngt om makalös som att han är fet och data nörd du kan komma med ngt bättre innan du snackar om vad som är bra och inte...
tycker du tog han och du har en jävla mäktig röst i denna :) Big up din bästa låt btw
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Detta va sjuuukt dåligt!
Go Hard or Go Home!
du blir käkad av WilleS no doubt
Karlstad Finest
willes sväljer dig, ledsen.
http://www.myspace.com/danokin<br>
haha vadfan fick jag inte hooka på svaret iaf:P
DALLEDABB!!!!
Jävligt bra , refr var skön som fan ! :) UPP FÖR DENNA ! PEYZ !
FUCK kassa adlips asså abow... Tyckte ingen utav era låtar va bra, din ref var väl ok, men fel beatval o båda utav er suger totalt.
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
willes käkar dig. du är inte på hans nivå!
tack för kommentarer. big uppp !
Ärlig kritik. Flowmissar,inga bra rim. inget bra beat. Vote i denna beefen! Willes sol klart han är inte helle så clean men enkel match iaf! Peace/OE
yah!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Nicoelrico.
hör inga dåliga adlips?
NS
Helt okej, nog det bästa jag hört med dig. Du tar willes med reffen tycker jag.
så mkt klagomål. kan ni bättre själv?
uppppp !
tung röst, karlstad rapp !
http://www.youtube.com/meeyeer/
tack tack bruchan;)
sluta snacka , båda 2 va värdelösa
ROUSU
du är ju sämre rousu
HAHAHA..rousu skulle äta dig ännu lättare än va Willes åt dig..
Dom som tycker du är bra, de är ju bara Kompis propps.
de du bör träna på.-. är flow, och dina rim.
okej okej.
Jodå, den var väl duglig.. men Viktor knäcker dig! haha målbrotte! det var roligt, Viktor har mkt skönare röst, flow å rim än dig. du vart upp äten :D Kompispropps är ju alltid lika roligt -.-'
http://www.myspace.com/mrkumlin
fuck u kids, ni har mkt å jobba på!
Go Hard or Go Home!
"har du fått pubishår, har du ens supit nån gång" wow, Så att du har druckit alkohol Bevisar vad? Nej, låten var inte bra. Och willes är lika skit, Din röst är jobbig och det flyter inte alls, beatet är uttjatat och jag hör ingenting från dig som skiljer dig från resten av rapparna på whoa. inte ens punchlines i låten, bara massa skitsnack.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
vad snackaru om ? ... att han inte druckit alkohol menas med att han är ett litet barn. som borde få en normal röst innan han börjar ägna sig åt att rappa. ... + att de är 2 punchlines i låten lyssna nogare. eller har du för keffa högtalare för att höra ? skitsnack. de är fakta ialafall om man jämför med hans . ...
haha värsta jag hört, makalös är waaaaaack!
LÄGG UPP TEXT ANNARS VET MAN INTE VA DU SÄGER
Willes Tuggar dej i bitar!!!!!!!
haha denna låt var kass, alla klagar på beatet och flowet..... men lyssna på texten, only nödrim... handikappad från stockholm? bara för att det ska rimma, jävelskt kasst.... willeS är inte heller bra, fattar inte varför jag lägger ner energi på detta.. pusshej
aaa ska man behöva säga sanningen till killen;S ?? deen här var verkligen inte bra nånstans eller rösten cvar vä´ll de ända som dög men sry WilleS tog hem detta , för han är flera nivåer över dej inom rappen ;DD PeaCE"! /rUbisH
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
Så man är ett litet barn om man inte druckit alkohol? Du beter dig som ett litet barn, Jag sa att du inte har punchlines. För att dom du har är skit, Wille's Röst Låter Bättre än din mediokra röst. Out
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
ivaersson och makalös är samma person hahahahaha
B
uppp!
elajt P64 !
ivaersson och makalös är inte samma person!haha
Mackan sluta kompis proppsa... Asså inget snack om saken WilleS tog han lätt du kan till och med fråga en hårdrockaren vem som ägde vem liksom det är självklart att WilleS var bättre lika självklart som 1+1 = 2
Kommer ett svar. Asså osäker på om de är värt men tror nog jag ska svara får se.
Rap
ja vill ha ett svar. :)
WILLES ÄTER DEJ SÅ ÄRE BARA!
Death is the only way to true happiness
Moderator
2007-10-01 22:03
Varför svarar du äns på hans diss? Ingen mening
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
haha asså, inte för vara så. men willeS har laggt ngra bra låtar, men makalös har gjort mkt bättre låtar än willeS. makaös vann nog. inga av era låtar var bra men makalös var nog bättre.
dileveryn är ju dödande , lite flowmissar här och var broe men det är fett tungt annars du utvecklas.
richyrich bitch !
båda två är riktigt whacka!
doonplume@hot...