Kaggen o Motti - Party all night long (Fyllelåt!).mp3
Yoyoooo!!!! Nu ska vi ut på krogen o ragga brudar. Så vi tänkte värma upp med en partylåt!!Partylänk nr 1 här Partylänk nr 2 där Partylänk nr Här oxå Beat: Kaggen Prådd Text: Motti o Kaggen Mix: Kaggen Reff: Vi hooka upp med Egg nod. Tung lirare asså! Vers1. Kaggen vers2: Motti
Fet Låt Kaggen och Motti ;)
http://www.myspace.com/KriTaaaN
Tack grabbar! ska dra nu. Fortsätt lyssna!
Hahaha, as bra! :D
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
Vad säger kaggen första meningen? ;O "jag är han som ?"
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
det gungar rätt soft grabbar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reffen var bara jobbig, tyvärr. kaggens röst lät allmänt data, texten var inte speciellt mycket att hälla i partydrinken. motti var ok. hade ju kunnat gjorts så mycket bättre, men som det står så finns det ju en bortförklaring, "fyllelåt".
låter bra ju :D sounds god!! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Abooo cool era jävlar hehen döä siom fan
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
Jag är lika fest-lig(g) som ett partyknull! Hahaha skönast. Har i allmänhet tröttnat på dina liknelser men den fick mig att skratta faktiskt! Rätt ok för övrigt. Reffen var urkeff dock.... Inget i mp3:n men duger väl.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
NICE!
människan är en jävla idiot, så vafan är du?
Så nice ! diggar alla era låtar =) forsätt så här..
Zimpan
nicce!!skön sköööön låt! :D Kaggen och Motti toppar upp till 100% som vanligt :P peace!
Jävligt gungit låt, bra bra bra bra bra bra
bla.
tkr fan reffen va ascool :D låter proffsig:)
så jävla skööön :) reffen äger! feting partylåt :P Peyse!
haha chea :)
fet tuung :D Nice mixxning. Nice refräng som fan. Verserna är lagda cleant som fan. FETT NICE FLOW ! Big up guys ! Peace
Detta var skrivet av ett proffs. enjoy..
Haha, fy fan vad sköön ;)
njaaafan, kaggen saknar fan gung i dena låtar 'nu förtiden.. diggade dej mer för varför vet ja inte.. prova på ett fetare beat o lägg de me fet attetyd så funkare nog motti va helt okey.. upnu!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
feting :D
(\_/) (O.o) (> <)
det var ju reffen som gjorde låten ett snäpp vassare!
Det var ganska fett! Reffen äger.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
hör inte tt piss av kaggens vers.. lät sluddrigt.. nog din dricka :) reffen e sjukt fet! låter som en 60:tals reff motti: dock inte lika sliddrigt men ej cleant
o just de.. du är jävligt äcklig också.
hata reff. älska resten . puss på fest .
www.myspace.com/danielbylund
reffen blir jobbig som fan.. Annars är det väl helt okej! Beatet blir oxå tjötigt..
Highfive anyone, anyone?
haha, fet låt :) najs beat och texten är så jävla grym :D reffen är ganska jobbig fast bra :P
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
Haha, roligt beat.. inget mästerskap men en rolig låt! peeys
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Producent
2007-09-30 08:59
Duger att lyssna på... Refrängen var inget vidare.
riktigt nice låt :) reffen var sädår
Saknade tryck tycker ja, ingen högjdjanrje
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
reffen var skitskön, kaggen la det ok. tyckte inte om motti lika mycket. med han var väll ok också.
Reffen va bra, resten va mindre bra..
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Samma som ReebaT, refrängen satte sig på hjärnan.
Klockan är tio över tio.
hahaha helt okej grabbar!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
FAN VA TUNG !
www.znapmusic.com/klockren
Har bara ett instick ; Hade Toppen dragit reffen hade låten varit ultimal !
www.znapmusic.com/klockren
nice :D trodde ni 2 va ovänner :O
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
Shrek och Motti droppar nytt..
VA FERM!!!!! :@
va inte spec bra tkr jag, iaf inte kaggen..dålig text och ganska otydlig rap, motti däremot va lite vassare..kul att ni droppar iaf=)
jo, johan du är ju bra även om du är ett omoget otroget svin. ;) pussar
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
förstår inte.. vart är alla galna punchlines och dunderfeta rhymes ?
http://www.youtube.com/meeyeer/
Refrängen var nice som fan. big up
Riktigt tungt kaggen, fortsätt så bäjb ;D