Här har ni texten för er döva;)LVS Intro: Thinner vers 1 Nu är jag tillbax här igen å slänger ut en låt. Ja gör så att alla lyssnare blir bara mer kåt. jag greppar tag i micken å slänger några rader. Mina texter är minusgrader å min heta rapp blir till många plussgrader. jag är ju jag å kan inte ändra på de jag gör. istället så flowar jag åflippar tills jag dör. så håll upp med för hudiksvalls rappare. å upp med en hand för hudiksvalls taktare. å upp med en hand för hudiksvalls slaktare. å upp med en hand för Anabola productions. å upp med en hand för Lvs.info.se ja upp med en hand för hela hudiksvall. å alla vet att Thinner, Lvs är skitball. Jag slänger denna låt så jävla lätt. Å allting kommer bli fett. å ja är numer ett Thinner ref: X2 Tillbax på hemmaplan. ja vi softar hela dan. ja vi kickar å siktar på allla cepestörda barn. ja kickar det soft,jag kickar de fett å ja lägger de så lätt. LVS vers 2 okej mannen, ja vi tar det ifrån början mr Lvs vad är det du försöker att dölja det ser ut som att du har de lite jobbigt , när du lyssnar på rappare som ligger offbeat - japp kompis det är sant men jävligt konstitt men grabbar fråga inge mer om den kommande cdn har fullt upp med en hel del , så keft nu jävla cpn propps för attityd och folk i anabola creeeew okej vad vill ni veta om LVS och thinner ni skulle bra gjärna vilja veta nått , men det blir ett hinder ge oss 50 000 eller flyg bort fort somfan i vinden det är här är känslor för min nuvarande hemstad få personer man kan kalla för sin vänskap fast det känns bra men längtan finns kvar i sthlm så jag har lite brottom med den delen
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)