Mcbusta-Baby just lisson now-SÅNG
Mcbusta-Baby just lisson now-SÅNG Har länge velat testa på sång men har tyvärr inte sångröst för 1 öre men med hjälp av auto tuner så kan fan vem som helst sjunga om det mixas rätt :) Behövde få ur mig lite saker som inte gick att rappa så resultatet blev det här.. Hata lr älska men kom ihåg jag är ingen sångare o jag vet att tonerna o allt e fuckt up det behöver inte påpekas hahaha One love bustaLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTEN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄR KLICKA TEXT i got some feelings right thats stuck inside of me i need to tell you this before my own heart bleed now baby lisson know jennifer just lisson now i tell you this right know sometimes i think of you and what i heard it just cant be true im trying tryna let you go but baby im in love with you still oh no sometimes i think of you and what i heard it allmost made me cry why you callin me up crying this night i cant belive that you think i will be allright i trusted you girl you trusted me but you was just playing me was i to blind to see why do you fucking me up when you see me cry you know i allways loved you from the first time we ride you know i love to kiss you you know i love your smile so why you treat me bad when i just wanna get down to night why did you haf to go layieydie you culd have let me know you culd have let me know you culd have let me know do you even know why it hert so i gave you my life and you treated me like oh no this is not right girl you justo be my world but now i got nothing so i be alone you herd all of my time i cant be alone no more i cant be alone no more just walk tru my door whoOOOWhoOOOyeeah im thinkin of you and i just cant get you of my mind im stupid ass fuck but i just need to say this one line the sex is so good like its allways was you where my girlfrieand but now everything fuckt up i tryed to get you back i got my heart smashed im goin away baby so i wont be around no more baby why cant you see when we met it was destany when you was standing next to me i see you going up but im just goin down i see you movin creepin all over my home town you in my hood now it´s breaking me down the women i love cant be with me and thats not right thats not right thats not right
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Låter nice MCBUSTA!
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Haha, låter fan ganska skönt =D Men du... Din engelska skrivning var inte den bästa :P
Dra åt helvete!
tack:) haha jag tänker inte mk på stavningen när jag skriver shitet hahaha
Producent
2007-09-28 23:07
engelska stavningen, haha :P Men låten var bra :D
Lil_H..
gillar den inte alls :/
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
haha fuck stavningen den skiter jag i nobody is perfect
Enformigt, lite mycket effekter också, nae, inte så bra.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
ish fan, du kan rappa, men du kan inte detta, vad det nu än är ;D
Tkr detta va riktigt fett bra mannen ;).
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Reebat tack mannen kul o höra även fast man inte e sångare lr a mot d hållet ahah..:)
du är jävligt tight rappare men detta diggades inte..föör mycket autotune.. verkar som alla vill kunna sjunga lika vackert som Toppen..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Mathie haha vet du vad auto tune ens gör?? folk som inte kan sjunga kan helt plötsligt göra det med effecten.. för mk auto tune?? detta e en innställning alter/tenor sen C och sen Minor 0 och 100 precis som det ska va för o få den så kallade t-pain effecten... o nej försöker inte va som toppen verkligen inte jag kände ba för o sjunga när jag äntligen laddat ner auto tune....
allt jag säger är håll dig till rap istället...
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
varför ska han göra de, fan ska allt va så seriöst för? vill han dra en sång så är det väll upp till han :)
Du låter verkligen autotunen jobba.. Man får kämpa för att höra vad det är som sägs i texten.
Trots autotune hör jag sura toner.. Den här låten, gissar jag, gjorde nog sitt på tjejen du sjöng till men jag känner mej inte helt imponerad.
Men om det är som du säger att du laddat hem en autotune och ville testa den så är det ju jättekul. Vad jag har lite svårt att förstå är varför du la upp den här..
Min personliga åsikt om autotune är att den är helt sjukt osmaklig. eftersom din låt Dominerades av effekten och det enda jag minns såhär i efterhand av mixen är en kagge och AT-fladder, ja..
kör hårt man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tack endå jo fan jag slängde uipp denna för att ba få höra åsikter liksom haha som jag sagt jag kan inte sjunga för ett jävla öre asså men tack vare auto tune så går det iallfall attlyssna på haha:)
hehe ja fast jag hör nog hellre dina Naturliga surtoner än artificiella smekningar mothårs..
Fast autotune är säkert skiutbra om man vill träna på att sjunga.. jag har inte provat men den visar ju vart du borde ligga lixom.. idealet borde väl kanske vara att sjunga med autotune utan att den får jobba? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha joo sant:):) jag har precis lärt mig auto tune lite sådär haha men ska köpa sj hårdvaran nu kör jag med vst skitet så d blir som det blir:P men det e kul o testa nya saker man får ut sina känslor påe tt helt annat sätt när man sjunger försöker ''sjunga'' haha:D
skillnaden mellan hårdvara och vst vet jag inget om men jag tror inte det är någon större skillnad i kvalité..
jag skulle lägga mina stålar på ngt vettigare jag ;)
Helt klart nice att testa nya saker. man utvecklas ju typ vad man än gör!
jävligt klurig låt att ge kritik på. Är ju så långt ifrån min musik smak som möjligt, men man märker ändå då nånting är bra i en annan "genre". Det är helt ok, skön röst men engelskan kan varit lite krasslig på sina ställen (vilket jag inte märkt när du rappat) Var väl även vissa höga toner som du kunde gjort på annat sätt :) Låter kritisk, men du behöver inte ta det så hårt :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
vemvillhaettnamn hårdvaran ska omvandla rösten direkt om man ställt in det rätt det e mk mk jobb med auto tuner om man ska få det perfekt:) men det e d perfekta redskapet om man vill kuina sjunga för vem som helst kan det med dens å kallade t-pain effecten hahaha;) foerplay tar inte åt mig på d sättet:D hjag vet att jag inte kan sjunga för ett öre haha så det e lugnt men jag tycker på nått sätt att den e jävligt bra för o vara min allra allra första gång jag sjunger:P ja engelskan e som den e när man ska sjunga hahaha
sång kanske inte är din del men det här var ju bra
www.sds.studio.nu
vem som helst kan inte sjunga med autotune för vem som helst hör att det är autotune.
jo asså med t-pain effecten det va den jag va ute efter o den jag använder här för den tar hand om man gör mk toner fel o omvandlar dom så det låter mk bättre haha
Jag hajar inte vad du menar..
T-pain använder Autotune.. varför verkar det på dej som att han utvecklat en egen effekt som heter T-Pain Effekten?
haha nej men inte många som förstår om du förstår vad jag menar o då fattar dom bättre om man säger t-pain effecten haaha
tyckte det lät tjockt asså, lite sprängt me effekter på vissa ställen men annars tvär soft :)
Peace out, get laid !<br><br>
njaa lite för mkt effekter, låter verkligen inte som dig, Men kul grej:).. det verken diggades eller odiggades:p.. Men man måste alltid prova nytt shiet?..
Autotune - AUTOMATISK TONHÖJD
Alla som håller på med musik vet väl vad autotune är? Hur många vet vem T-Pain är? Någon snubbe som verkar sjunga smörig skit RNB med AUTOTUNE som någon form av Livlina..?
gillade den :D kanske lite för mycket effekter eller hur man ska säga men den var ändå fet ;) men rappen är het klart bättre ;) Peyz !
det låter fan skitfett tycker jag :D:D
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
det var fan skönt, fast du fick inte till de där riktigt BLAOW'iga ställena, det lät lite mekaniskt men det var skönt fast jag gillar din rapp mer
Den var rätt skön, men gillar mer din skryt rapp :)
denna va inte så bra
Thanks boys.. shit 200 nerladdningar men ba 30 kommentarer:S:S:S comon now??
jag gillade inte den busta. kärlek iaf.
mc busta Aka T-pain. Tungt tycker jag iaf! peace.
tack dawg;) ja vi alla har olika smaker;) tack kaggish kul o höra:D
en sak till alla som snackar om för mk effecter o shit haha det ska vara mixat så här så ni vet
tycker du är riktigt fet på rap, men detta gillade jag inte alls. var mest jobbigt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
den var cool ju, men inte riktigt min smak ^^ men ändå nice gjort!
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
du borde pilla mera på auto-tune innan :P för detta låter inte så klockrent:P men de duger iaf:)
Utalas säta pe
heh ok thanks men åter igen så behöver jag inte fixa me auto tune för jag ska ha det mixat exakt så här one love
varför segar nerladdningslänkarna? langa upp en ny
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
dom funkar hur bra som helst fan:/:/
Ett evigt ylande bara. Tummen ner!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora