Panel - Efa är sämst
hej hej! "efa" gjorde en DÅLIG diss till Waxer o tänkte svara..
aja ljudet är kefft, men, men :P
Rap: panel
Beat: IceTaiL free beat
Text: panel
Mix: panel
LäNkenKNKLEhjknkjZUHLHFukhsfl
VERS 1. du dissade waxer o nämde panel när du kommer till skolan rider du kamel// det var ett stort misstag att du börja med din "rapp" ett bra tips av mig är att lägga det i takt// du suger mest o det vet vi ju alla ställ dig mot mig o du får skotthåll i din pannan// efa en liten kille som är en bäbis att nämna mitt namn, du är ute på hal is// dissarna? ja dom blir bara fler jag säger 3 ord; efa lägg ner// och dissen du gjorde var bara sämst jag skrattade och trode det var ett skämt// jag vinner denna skit o du är helt krossad jag stampar på dig och spottar en lorska// kalla dig ej för gangster för du är en chicken jag dissar dig och tar av dig datamicken//
VERS 2.
Du dissade waxer och du nämnde mitt namn jag kommer göra dig våt i byxan som öviks hamn// finns ett fel med dig och det är din så kallade rapp för när du tog handen om micken stack alla snabbt// du suger på min kuk och det vet alla om för du gillar att hoppa upp och ner på min pillefjong// Efa, du e stor som ett spädbarn och jag snurrar dig runt som en väderkvarn// och alla mina dissar är bara ett tilltugg för när jag basar dig så blir du skit-tung// och din diss till waxer var ju ett skämt och efa är killen som leker 50-cent// så backa nu bak din maddafakka jag droppar bomber som binladen så AKTA// och du gangster ? har helvetet frusit till is rappen är inte din grej, du lever i din fantasi//
Klicka här! :O :D
Om jag är skyldig dig pengar, sen ger jag dig dom.. är jag oskuld då?
|