Panel - Efa är sämst hej hej! "efa" gjorde en DÅLIG diss till Waxer o tänkte svara.. aja ljudet är kefft, men, men :PRap: panelBeat: IceTaiL free beat Text: panel Mix: panelLäNkenKNKLEhjknkjZUHLHFukhsflVERS 1. du dissade waxer o nämde panelnär du kommer till skolan rider du kamel//det var ett stort misstag att du börja med din "rapp"ett bra tips av mig är att lägga det i takt// du suger mest o det vet vi ju alla ställ dig mot mig o du får skotthåll i din pannan//efa en liten kille som är en bäbisatt nämna mitt namn, du är ute på hal is//dissarna? ja dom blir bara flerjag säger 3 ord; efa lägg ner//och dissen du gjorde var bara sämstjag skrattade och trode det var ett skämt//jag vinner denna skit o du är helt krossadjag stampar på dig och spottar en lorska//kalla dig ej för gangster för du är en chickenjag dissar dig och tar av dig datamicken//VERS 2. Du dissade waxer och du nämnde mitt namnjag kommer göra dig våt i byxan som öviks hamn//finns ett fel med dig och det är din så kallade rappför när du tog handen om micken stack alla snabbt//du suger på min kuk och det vet alla omför du gillar att hoppa upp och ner på min pillefjong//Efa, du e stor som ett spädbarnoch jag snurrar dig runt som en väderkvarn//och alla mina dissar är bara ett tilltuggför när jag basar dig så blir du skit-tung//och din diss till waxer var ju ett skämtoch efa är killen som leker 50-cent//så backa nu bak din maddafakkajag droppar bomber som binladen så AKTA//och du gangster ? har helvetet frusit till israppen är inte din grej, du lever i din fantasi//Klicka här! :O :D