Shitt klockan är bara 10 men ska försöka kommentera sjyst.Xet: Du hamnar offbeat på flera ställen för att du skrivit din text fel, låter som att vissa rader är för långa och andra för korta vilket gör att på vissa ställen rappar du sakta och andra måste du sluddra till för att hinna med och låter som att du läser ur pappret också. Men rösten vet jag att du har så träna på. Texten kan du skippa helt det var ingen punchline någonstans men jag vet ändå att de känns kul att droppa nån diss då och då för att släppa ut lite. Men träna mer på andra texter än dissar. 100P: Du har skön röst i denna, skönaste av dom rom rappar i låten. Din text var inte direkt någon punchline i heller men du va inte lika mycke offbeat som snubben innan och du lät soft i rösten på vissa ställen som visar att du kan din jävel bara du stänger in dig själv i nåt rum me dina polare eller själv o bara skriver ut allt du tänker på och tänker igenom varje rad du skrivit noga och tänker till ett soft flow till de och tränar på flowet i nån vecka eller två INNAN ni spelar in låten istället för att bara droppa så fort som möjligt. MrSimon: Nah, diggar din röst iaf på flera ställen, antar att de e som dom andra, när ni når vissa toner och håller dom så låter ni bättre än annars. Din text är samma som de andras, träna, inga punchlines här heller, skippa mamma-raderna, inte bara du utan alla ni tre. Allt som allt: Skippa dissandet fast det är på skoj för tillfället, ni är inte så igenkända vilket gör att whoare bara stör sig på nybörjare som slänger ut dissar. Och fortsätt träna på texterna och flow, ta tränandet på allvar om ni seriöst vill bli bättre, som ja skrev till en av er men jag menade er alla, träna på att skriva en igenomtänkt text, sen träna på att flowa till den i nån vecka eller två och sen testa hur de blir att spela in, om ni hör små fel så lägg inte ut den utan träna mer bara o spela in nån annan dag. Shuz //