nixy & Fisk - Tight rap
Yes, det är sant! nixy & Fisk är tillbaka(.. igen) Det var ett litet tag sen ni hörde nåt, här kommer en fet mp3 som vi bjuder helt och hållet på ;)LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK Text: nixy sitt, fisk sittBeat: "mcfunky+indaname" Mix: Ni vet Mr. Treat Texten; nixy då var det dags igen, ja nixy och fisk samma goa killar och samma gamla mick// sitter här i husum o jag skriver min musik du måste bara digga, måste älska min lyric// jag hugger dig på mitten, sliter av dig micken bazzar din flickvän och lämnar dig med snitt sen// jag droppar en fet och blazar en bong eller vänta, skit samma lyssna till min sång// alla vet redan att vi lägger tight rap o du sitter hemma och tankar porr din fag// vi knäcker allihopa vi är bäst på det här ey sitt bara ner och håll käften din fag// vi lägger upp låten och låten skickas vidare den pumpas överallt, ja vi är två glidare// kom ihåg att detta är tight rap bitch jag orkar inte mer, jag vill inte spela in// Fisk oh shit, jag bara droppar in och är du tjej så vet du att din kropp är min// du ska va skapligt fin och ingen tragisk miin du vet att jag är din och vi ska skapa film !// du kan få knulla mig så mycke du vill du ska få laga maten medans jag ligger å spiller sill// vi lägger tight rap medans du suger på tummen ska du bo på hotell?näe, jag bokat alla rummen// för jag har minst en brud som ligger i varje rum och allt jag droppar kommer alltid att vara skumt ?!?!// du vet jag kan lägga de snabbare än en snigel medans du du tror på gud och sitter och runkar till bibeln// jag kallas fisk och jag lever på nödrim du vet han som springer runt och är ganska nördig// har du haft kul,hoppas det min vän håll öronen öppna så hör du mig snart igen// LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Fisk la det bäst , men inget fel på dig heller nixy helt klart godkänd!
wack mix.. men den får duga, nixy du blir väl bättre o bättre, men din röst låter konstig ibland haha :P fortsätt öva! fisk håller typ samma nivå som nixy i denna låt, hört bättre med dig. öva vidare :) ni har wacka rim :)
Mr-Treat: haha kan säga redan nu att texten stressade vi fram så in i helvete xD haha fyfan :P.. Men det får duga :).. tack för mixen btw!
jag lever på nödrim <33 haha
fisk var bäst i denna..
Södra 16 Studio
skön låt men fisk va bäst ^^, tyvärr nixy jävulen ;)
lite mycket du på fisk, men ni lägger det godkänt iallafall:) keep it up!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Fisk var bäst där, men du var inte dålig nixy.
bla.
Det var bara tony man kunde lysna på:P
Yäh!!!!1ett
nixy:Låter helt perfekt! Fisk:Låter lite bättre än nixy! men båda var bra! 7/10Peace And Mutch Love! /A-To
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Puss! Tack för kommentarerna, men upp! :D
A_To P2 Fu allt går att lysna på men det ska låta bra med
Yäh!!!!1ett
Nej inte bra någonstans men fisk är klart den bättre på låten. och träna på mixningen för den lät rätt off.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MEN FATTA DET LÅTER BRA(tro fan nixy ta dig) men men skit samma ska sluta tjata i tråden nu!UPP!?(A)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nixy : Lite sladdriga rim men du är på väg uppåt. Texten kunde bättrasFisk : Soft röst från början som fan och resten av texten var sjuk ju ! haha.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
nixy du blir bättre men fortfarande inget jag kan lyssna på...fisk du har blivit mycket bättre nu och du lägger det mycket bättre än nixy sen var det skönt med deliveryn i början vid ingången.... nice nice keep it up fisk. peeys/ Andesch
alla bara trackar ner på mig :(
NIXY!! INTE VARA LEDSEN!! aja nixy: Ganska bra! fast du kan bättre! :DFisk: Bästa jag hört av dig! bye!
Om jag är skyldig dig pengar, sen ger jag dig dom.. är jag oskuld då?
tack för kommentarerna ! :D
nixy - ska du spela in 4 bars åt gången .. så vore de en fördel att du håller samma tonart i rösten hela vägen. låter rätt fucked annars. träna på text osv. fisk - bättre men kan bli mkt mkt mkt bättre. nu jämför jag dig med nixy så.
A-to tror du att nixy tar mej?
Yäh!!!!1ett
ni vet att det finns gästbok på whoa också va? behöver inte chatta i tråden!
nixy jag stöta dig:P
"jag droppar en fet och blazar en bong eller vänta, skit samma lyssna till min sång// alla vet redan att vi lägger tight rap o du sitter hemma och tankar porr din fag//"nixy, det där är fan det ända du säger. oh shit, jag bara droppar in och är du tjej så vet du att din kropp är min// fisk, bra början, skit resten
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
FiskeN: aja :/ tack iallafall :P
kom igen whoa! :Dupp! jag fyller år idag så ni får bara lov o bjuda på lite kommentarer ;)
GRATTIS NIXY! :D
Om jag är skyldig dig pengar, sen ger jag dig dom.. är jag oskuld då?
soft låt är det enda jag kan säga
Djävulens Sal......
lillboy2: ingen kritik? (a)
Jadu. Tight rap! Hihi. Grattis Nixy, 16 ;)
Maraan: haha tack :P..Måste ju även tillägga att det var Maraan dom kom på "Tight rap" han gick runt och sa det hela dan, det är därför låten heter det och det är därför vi säger det i låten. Var bara tvungen för att få tyst på han :)
Propps för låtnamnet :) Ingen annan som någonsin har kommigt på ett låtnamn i den stilen
DontSpeak: Jag vet, visst är det häftigt? :D
nice, ni va ungefär lika bra! fast fisk va lite lite lite bättre :) hehe, ajja ni går framåt gubbar ;P
FiLLE: lite lite bättre? han var jävligt mycket bättre än mig :P men tack iallafall :) Ganska snålt på kritik, bara folk som kommenterar "bra" "sämst" osv...
men liksom som jag sa, Fattiga rim faktist:O Träna på rimmen, och få till p-lines och så. då kommer det ordna sig!;)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
okey här kommer lite kritik dåtexten 8/10mixningen 9/10 fisk är fan bäst nixy är också bra:P
Djävulens Sal......