nixy & Fisk - Tight rap
Yes, det är sant! nixy & Fisk är tillbaka(.. igen) Det var ett litet tag sen ni hörde nåt, här kommer en fet mp3 som vi bjuder helt och hållet på ;)
LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK
Text: nixy sitt, fisk sitt Beat: "mcfunky+indaname" Mix: Ni vet Mr. Treat
Texten;
nixy då var det dags igen, ja nixy och fisk samma goa killar och samma gamla mick// sitter här i husum o jag skriver min musik du måste bara digga, måste älska min lyric// jag hugger dig på mitten, sliter av dig micken bazzar din flickvän och lämnar dig med snitt sen// jag droppar en fet och blazar en bong eller vänta, skit samma lyssna till min sång// alla vet redan att vi lägger tight rap o du sitter hemma och tankar porr din fag// vi knäcker allihopa vi är bäst på det här ey sitt bara ner och håll käften din fag// vi lägger upp låten och låten skickas vidare den pumpas överallt, ja vi är två glidare// kom ihåg att detta är tight rap bitch jag orkar inte mer, jag vill inte spela in//
Fisk oh shit, jag bara droppar in och är du tjej så vet du att din kropp är min// du ska va skapligt fin och ingen tragisk miin du vet att jag är din och vi ska skapa film !// du kan få knulla mig så mycke du vill du ska få laga maten medans jag ligger å spiller sill// vi lägger tight rap medans du suger på tummen ska du bo på hotell?näe, jag bokat alla rummen// för jag har minst en brud som ligger i varje rum och allt jag droppar kommer alltid att vara skumt ?!?!// du vet jag kan lägga de snabbare än en snigel medans du du tror på gud och sitter och runkar till bibeln// jag kallas fisk och jag lever på nödrim du vet han som springer runt och är ganska nördig// har du haft kul,hoppas det min vän håll öronen öppna så hör du mig snart igen//
LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
|