han gjorde sitt på 3 dagar:P jag svarade nu på nåra timmar + att jag vart me polare under tiden
Utalas säta pe
skitkass, kort, inga punchelines, inga bra rim... tycker att du gör bort dig, du kör med "bara en timme" snacket också, barnsligt. Sen är väl inte det är en auidobattle? varför i ****** ska man rösta?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Moderator
2007-09-24 22:34
Makalös, Du har keff kvalité, Rättså bra text. Underbart beat!. Du har för mkt missar i ditt flow, som är överlag stakigt. Men kämpa på! zp, Beatet gillar jag inte. Och din röst låter det som att du gör till för mycket. jag menar, Kör din vanliga röst som på alla andra låtar fast låt lite arg, men inte så du gör till den. Texten Var bättre än makalös fast fortfarande inget jag digga sådär. tycker att du kunde lagt ner mer tid och fått till massa roliga rader. Min röst går till zp, Eftersoms hans flow var skönare och texten lite bättre. Men tror du kan prestera mycket bättre på några timmar! over n out!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
mattheew tur att makalös har nån som backar honom hahahaha
Utalas säta pe
MeXXi haha jaah klart^^ men orka. han e tönt.. jag pallar inte lägga ner tid på att dissa nån som han..
Utalas säta pe
hans förklaring var "tänkte han var ändå skitdålig, så jag lägger inte ner tid" och du den klassiska "jag var sjuk" och måste dessutom överdriva med "gick inte att andas" VA?! det går tydligen ALDRIG att andas när man gör en diss låt. BARA för man VET att den är kass.. hör inga dissar i denna heller, bara samma gamla vanliga. dra på med punches och schysst flow istället.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kopiera P19 du får tolka de hur du vill.. jag pallar ändå. jag håller mig till seriösa saker i fortsätnningen.. för detta va skamligt..
Utalas säta pe
Båda dissarna var värdelösa, men rösten får zp för hans attityd. Ska inte klaga för mycket, jag har ju själv varit där. Men kör på! (Och nej, jag påstår inte att jag är världsbäst)
haha , detta är så roligt. alla som dissar brukar säga så, haha han e tönt pallade inte lägga ner mkt energie på han när du i själva verket säkert suttit timmar i sträck!
roenberg: rösta iallafall?
haha ännu än som backar makalös:). vilken tur han har
Utalas säta pe
zp sög orkar inte ge ngn bättre kritik eller mer konstruktiv kritik tyckte faktist att allt va kass visst makalös hade ngra flowmissar men bättre text och skönare röst och bättre attidyd och bättre beat så min röst går till makalös
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
ZoOorkizZh P0 Jag känner inte ens Makalös, jag tycker att du är dålig. Du kanske har svårt att acceptera att du ÄR dålig? Om jag tyckte att du vore bättre skulle jag säga det, nu är det inte så.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
nae nu ska vi var snälla, zp flowmissar ju bara lite ;D inte mkt mer hehe nedå båda dissarna va keffa, för punchlinensen var värdelösa kändes inte så jävla personligt eller knäckande till någon del, men zp hade bäst attityd så BARA därför går min röst till honom , peace
tack akim:) men detta va dåligt jag vet. men jag tkr iaf att det e bättre än makalös. jag la inte ner nått på detta ens.. folk får tro va dom vill men
Utalas säta pe
... men vad? inget som diggades. men jag skiteri, du kan väll få rösten.
Du Släppte Lätt Skönare Diss Än Makalös , Haha Du Skulle Knäckt Honom Med 1 Rad ..
Gillas inte...
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
orkar inte ens lyssna men ja röstar på makalös för att skilja mej från mängden:) hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ångrade mej röstar på ZP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du suger... robin(makalös) knäcker dig...
ZoOorkizZh....!mattheew är inte ensam om att backa makalös. han är bättre än dig så bara lägg av. och om du gjorde den på några timmar. den är keff ändå.
ingen av dissarna ja föll för,.. men zp tog den andra.. du hade mer inlevelse. va håller den andra snubben på med ? klipper han tånaglarna samtidigt som han rappar eller. nej, skärpning killar. d här var inte bra.... :( vet iaf att zp, kan bättre. den andra har ja inte hört förut.. men nej, ja blev besviken.. :(
www.myspace.com/lizenmusic
inte bra alls.. dagisrimm.... tyckte verkligen inte om. håll dig till annat än dissar =)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
ingen av dissarna var bra, men röst zp för något bättre! (men inte så bra...) Pz män
fan det är ni två (ZP o Makalös) som borde få kuk i röven.
Jag skrattar mig harmynt åt Makalös när han spelar farlig på beatet. är det bara jag som blir sugen på att slå honom? ZP, din pissluffare du har skön röst o så men vilka kassa jävla rim asså. Det här var inget att hänga i granen. det ända positiva var väl ZPs sköna röst då....
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Makalös | Idag 13:16 |
slå mig eller? va fuck troru ? kom till kd så ska du få slåss så mkt du kan. men du slutar endå död i nått dike!
...............................................................................................
Nu får man allså passa sig.. man vill ju inte gärna avlida innan man fyllt 20....
Makalös e alltså inte bara farlig på beatet utan också en känd gangster på gatan;).
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Först å främst så tycker ja de ä onödigt å skriva massa bortförklaringar "jag är sjuk" blablabla:P
han som dissa dig sök ju hästkuk med sämst kvalla så ja lyssnade typ 30 sek högst. Du vann enligt mig men du hade liiite väl kort låt. å du kan bättre chea
http://www.myspace.com/quizze
SÅ JAG VANN. tråden e död hej
Utalas säta pe