Mvh - En storpamp på ordbajs
Svängde ihop en session, som mest är aggresiv, och mycket våldsironi i. Blev själv lite nöjd, speciellt med texten.
Text/rap - Mvh Beat - Instrumental We on D-block Det närmast obefinntliga mixningen - Mvh
Ladda ner nu, gratis
Ladda ner här med
Texten: Jag lackar på andra som knappast kan rappa Och skallar blir fucked up som tankar på ganja Så halsa en flaska och blanda med vallar Sen halta till mamma med din back up i kassar (Jag) Är sinnessjukast och gangster, ni får vintersjuka och cancer (I) En timmerstuga på landet får du en silverkula i skallen Och det är inte så konstigt att din brud kallas för slapp När hon är som dina konserter så alla får plats För det blir ord och inga visor som accapellas Så fatta, snälla, för jag är giftig som salmonella Mina rader är vapen som tar dig till graven Jag är Halfbaked och Scareface och du krakel spektakel Den bästa du sett och jag lägger det fett Och du lämnades själv bara ensam och rädd För Micke kommer slå er sönder och samman När din skiva innehåller spår av nötter som rappar (BLAOW)!
Släng en skön kommentar nu!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|