I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samy - Testar engelska

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-19 15:21

Samy - Testar engelska

Läs innan ni laddar ner och skriver!

Jag har fett taskig engelska, det är jag medveten om.

Anledningen till att jag ens lägger upp det är att jag vill veta om det är någonting att öva på för framtida bruk eller om jag ska helt hålla mej till svenskan =)

Detta är dock bara 26 sekunder jag testat!

Tanka här

Och om ni nu har läst det jag skrivit vet ni vad för "kritik" jag vill ha. Enkelt och bra...

www.samyprod.com

2007-09-19 15:24
Nja du är nog bättre på svenska  =)
Men det var inte dåligt :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2007-09-19 15:27
Rea  - Tack för NÄSTAN ett praktexempel på hur jag vill att kommentarerna ska läggas ;) Jag vet att jag är mycket bättre på svenska då jag aldrig tidigare kickat på engelska men som jag sa, för framtida bruk, då syftar jag på kanske ett år av övning innan man släpper en låt ;)
www.samyprod.com

2007-09-19 15:32
Soft beat för det första haha :D

Umm, jag var beredd på katastrof så jag blev positivt överraskad. Början lät jävligt bra sen så hörde man "svenskan" i slutet på mom and dad och became..

Men liksom, med lite träning går väl allt ? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2007-09-19 16:10
Låter nice fan!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2007-09-19 16:45
Tycker du ska fortsätta träna på engelska, lät helt okej faktiskt!
HANINGE

2007-09-19 17:13
Fortsätt med att öva på Engelska, det kommer bli fett! :)
ge det några månader så kommer det sitta fint.
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!

2007-09-19 18:00
helt okey, men dedär beatet tycker jag du ska använda till en svennekick, haha..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-19 18:20
jodå , du har lite sound faktiskt.. jobba på det, inga probs.

2007-09-19 18:31
Tackar people ;) Nu menar ju inte jag att jag går från svenska till engelska utan att man någon gång kan släppa en engelsk låt så dom som tror att svenskan försvinner behöver inte va oroliga, haha :;)
www.samyprod.com

2007-09-19 19:38

tror det kan funka med lite träning ;)
nice beat btw

2007-09-20 03:00
tycker det är lite bullshit här asså.
inget illa menat, du kan bli bra, men många ord som jag stör mig på när du utalar dom.
träna mer så blir det säkert fett!

jag kanske lägger ut nått på engelska själv sen då får du dumam dig mot mig ;)

peace!

2007-09-20 06:41
Hej homo, min engelska är värre så haha.. kör på, träna, kan bli fett! :) P'z
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec

2007-09-20 08:11
De va ju inte så jätte dåligt, tror du kan bli bra på engelska oxå, drygt att den va så kort bara :)
Konse''

2007-09-20 11:29
Som alla andra säger träna, du har skön röst så ja tror det kan bli riktigt bra med nice engelska.
http://myspace.com/etownbeats
Moderator

2007-09-20 11:38
Kör på på engelska sägar jag. De är klart att de låter lite sådär eftersom du inte kört nåt på engelska innan men med lite träning så är de klart att de blir bättre. Men för att kommentera just dehär så låter de ju helt okej precis dom 2 första raderna men sen sluddrar du bort dig lite mot slutet men fan forstätt på engelska.

Peace // J-A
myspace.com/jiahprod

2007-09-20 11:54
Kör på svenska... engelskan e inte din starka sida precis som du anade...
du e inte katastrofal men det finns ju ingen anledning att köra på ett språk som du har stora problem med uttalet på.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2007-09-20 12:08
lät faktis helt okej
http://myspace.com/3egraden

2007-09-20 13:59
ja förväntade mig att de skulle va mycket sämre :P men de va väll sådär.. lite på utalet bara som man märker, men med träning kan de nog bli bra;)
köp sex och betala i natura

2007-09-20 15:50
med träning blir allt bra och de är var ju inte kasst.
öva så blire fett:D

2007-09-20 17:06

Alltså Samy, inte för att vara sådan.

Men varför söka bekräftelse på något du redan vet om? Om du tränar för framtida bruk så är det klart som fan du blir bättre på engelskan, annars vore det jävligt konstigt.

Att fråga whoa vad som är rätt och fel för dig känns ganska mainstream, gör det som känns bäst för dig. Du låter väl inte polarna bestämma vad du ska jobba med eller vad du ska köpa för skor?

http://www.norliekkv.se

2007-09-20 17:52
ja tkr de lät soft :)
Sleep is the cousin of death

2007-09-21 12:22
Som nån sa en av det första kommentarerna, jag förberedde mig också på katastrof men det lät faktiskt bra när de väl satt igång. Fortsätt, de kan bli riktigt bra!
• honor. loyalty. reputation. respect. •

2007-09-21 13:10
norlie P17 - Självklart gör jag inte det, men jag ställde den här frågan utåt mot folk jag inte känner ( whoa ) för att få ärliga svar om hur det lät och hur dom tror det kan utveckla sig eftersom jag anser att det kan ibland vara lite svårt att definiera hur bra/dåligt det låter då jag inte är säker på engelskan, därför skrev jag även med träning för framtida bruk eftersom jag vet att jag inte har någon bra engelska. Jag söker inte bekräftelse utan jag vill bara att andra ska komma med åsikter som jag får ta del av.

Peace!
www.samyprod.com

2007-09-21 16:59
Ett par rättningar från nån som snackar flytningar:

again, cry, be, mom and dad, became, person, soul och had..

skulle säga ungefär 20% av låten och det är inte dåligt ska jag säga, du har bättre uttal än dom flesta svenskar.. hör av dig så kanske jag kan hjälpa dig? pm'a dock kommer inte å kolla in här någemer

Great work//AngeL
, Angel

2007-09-21 17:01
tufft
Ät mej!

2007-09-21 17:23
ja tycker du kan bli bra om du tränar mer... din röst funkade till engelska. skriva nice texter som passar dej o testa dej på en hel låt. / L