Tarana Peaches (US) - Love Again (Prod. Legend)
Hej! Bjuder på en MP3 med sångerskan Tarana Peaches . Vi är mitt uppe i arbetet på nya albumet som kommer 2008 . Har en del tunga gäster där. Så lyssna och lägg namnet Tarana på minnet!Artist: Tarana PeachesSong: Love AgainProduced by: LEGENDLADDA NER Mer låtar på: www.myspace.com/LegendBeats
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
bruden är jävligt grym! beatet är riktigt bra också! varför ligger denna i audio änns ? upp!
FÖR GRYM FÖR WHOA!!!!! riktigt schööön röst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken otrolig röst! Riktigt bra, för bra tamefan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inget jag diggade,
Peace out, get laid !<br><br>
fler som vill kommentera?
Skriv gärna lite mer utförligt. Glöm inte heller att passa den vidare till era vänner. Supporta!
diggas tyvärr inte..... men keep it up
David VS Goliath
ok, fler?
Känns som att beatet drunknar när hon sjunger, hon är säkert jävligt bra och så men känns inte så när man lyssnar på det här.. Beatet är däremot grymt.. That`s my two cents...
My environment wasn`t ghetto, but I was
okey cool
Damn diggas!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Hon var duktig.. Men det känns ändå som att nått inte stämmer liksom.. menmen tummen upp för detta (Y)
mrykw - no shit
Hon var jävligt duktig som sagt.. men känns som om nått inte stämmer =/ menmen tummen upp i alla fall (Y)
mrykw - no shit
Kan bero på mixningen som uteblev.
Graffare
2007-09-17 01:54
låter schyyyyst.. beatet of the shiznit, men mixningen vad är det med den? Lyssnar på låten med hörlurar och det låter som galenskap_2007 P14 sa.. känns som något inte stämmer, men men.. schyst endå dock är detta inget för whoa brate! bigups
http://metafourhiphop.com/
hehe hvala ti brate
tuuuuungt, rakt av ... kanshe för hög acapella?. lite poppigt å så för min smak da.... men finns mycke potensial eller hur de stavas.... you don' it again =D keep up!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Producent
2007-09-21 13:50
Jag säger som alla andra, nånting saknas.. tjejen har grym röst och beatet är soft, skön melodi men känns lite tomt på nått sätt, jag tror nästan hennes acapella är lite lite för hög plus att det kanske skulle vart lite mer bas i beatet.
Helt självklart för grym för whoa;):D hehe:P
Peace im out!
jorå detta var nice men som sagt som alla andra säger så tycker jag att acapellan och beatet inte passar ihop.. kanske typ varmare acapella eller lite lääägre acapella eller något.. jag vet inte, mixning är inte min grejj men både beatet och sången var bra :)
Moderator
2007-09-21 15:57
this is the shit !keep it poppin baby !
Den är bra.. Fortsätt i samma stil så kanske man köper skivan bara för å sponsra men är dock inte min musik smak
, Angel
hehe aight cool
Fler?
Den här var ju grymt bra.. Diggas som fan ..
Thanks!
Najs som fan ju .. Känns som beatet/mixxen är riktigt fet fan .. Bruden är helt okej oxå faktiskt..
be the change
Brate tungt som faan.. finns inget att prata om, pusti ove idiote ovdje neznaju sta pricaju... sve najbolje stari
Peeeace
jag tycker inte alls det låter bra, men jag tror det beror på att det inte är mixat
grymt!
Ruskigt skönt, men acapellan ligger för högt, känns som om det inte flyter ihop. Förutom det, så är detta en riktigt välproducerad låt. Underbart. Love .
Tack. Kul att ni lyssnar och kommenterar!
LEGENDEN Detta låter ju förvånande bra för att inte veta vem varken du eller tjejen är, intresserad att kolla upp det faktiskt! Bruden sjunger ju riktigt bra, det svänger tycker jag, saknade bara lite mer "kraft" i refrängen, men prodden är bra, skitfet! Håll till godo
Tack MR-J. Du kommer nog höra mer snart ;)
inget som passar in i genren hiphop tycker jag. Musik jag inte lyssnar på. Trodde man skulle få höra lite fet hiphop :(
I Love Gl�gg
Vem sa att det är hiphop? :)
Vem fan är legenden? :)
jag droppar bomber som hitler
hiphop audio forum?
I Love Gl�gg
sjukt grymt legenden. hon har en riktigt skön röst och beatet ligger klockrent(som vanligt)!
väst är bäst.
riktigt skönt beat o hon sjunger fett grymmt asså ;)
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
cool .. fler?