LoraaN - En Dag Med Skrivning
Jag skrev en låt på ca 50 minuter :)http://www.speedyshare.com/750898909.htmlSkulle vilja ha lite kritik..
Täxten :okey, och alting börgade med att jag vände bladför den sidan jag skriv på var inte så jätte bra
ja jag vände blad o såg en helt blank sidaoch jag tänkte vad e det nu man kan skriva
o jag börgade lite smått med att skriva om mig självfasst min stil den e kass o min penna den e sämst
så jag starta datorn och tryckte upp ett nytt dokument o jag forsatte skriva om mig själv men
det vart inget bra så jag klicka på delite knappenJag vart sugen på att dricka så jag hämtade ett glas vatten
Vänta ska abra ta något att dricka...
jaa, nu e jag tillbacka o ska fortsätta skrivaKommer inte på nått bra så vad fan ska jag göra
Jag lägger mig ner på sängen o jag fortsätter tänkaMen kommer inte på nått men det årnar väll sig detta?
Jag orkar inte mer så jag lägger mig ner o blundarsommnar ganska fort så det blir jätte sjöna stunder..
ty :) ne hadde inget o göra så när jag kom hem från skolan satte jag mig ner o skrev lite :)men tack för kritk :)Peace
Nej , spelade in också`:>
hmm.. vers 1 var mer flyt än vers 2.. det kommer.. men du måste träna.. bättre text nästa gång m.m .. så kommer det bli bättre.. reff skulle du behöva också? ajja lycka till ..du kan slänga ett inlägg i min gb när du droppat en ny låt..
mer kritik plz ? :>