Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tuuuuuungt som vanligt, ser fram emot den =)
fresh fresh ! finns mycket att säga om hur bra det är ! :D flowet ligger som det ska och där det brukar, uttalet e perfa som det ska vara ! :D beatet e mysigt och chill som fan ! när droppas epn då? peace !
lost in skåne
tight dawg, this will wake up dead peepz when shit hits the streets, UPP !!! one
http://www.myspace.com/daaddict
Joorå lät helt ok, uttalet kan nog finslipas en smula men det lät bra! Ska bli kul att se vart det leder
Thaigt som vanligt Asma <3 / Propps Engelska !
Att Kriga för fred är som att knulla för OSKULD !
Nä, jag gillar inte dig på engelska :P Annars var det väl ok men du har väl iallafall liiite svenska på EPet? :>
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
åhh detta var fett, ser fram i mot de =) pzpz
detta är braa skit som vanligt asma:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thnx peeps! ep'n beräknas komma i början på december! håll utkik efter min & jonas a's singel som släpps denna månaden- mer kärlek?
jo detta är nice, fyfan va jag gillar näru rappar på engelska. Men släpp inte svenskan den är också feeet <3 skånskaa;D
hur många låtar blir de på Epn? blir de bara engelska?
fanv a niice..kmr bli skojj o lyssna på epn sväär..
tack äntligen lite ASSSSSSSSSSSSMA STYLE som är fettt good work main.. rikigt bra gjort skit i alla beefsen nu..
fyfan alltså, längtar.. tungt tungt tungt och återigen TUNGT
engelskan är din grej antagligen, dock vill jag höra mer smutsig shit hörru! haha ne då du gör din grej, lät helt ok iaf keep it up!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Asma din sötnos, jag tror jag älskar dig :) Bra låt förövrigt :)
Good Times Studio*
det här är tungt shit texten skulle sitta fint
Väldigt fridfullt att lyssna på, man kopplade av och bara sänktes ner i stolen. Haha, kanske låter lite gay men ^^ Nemen ärligt, tyckte de va skit bra. PEEEYS!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
jorå riktigt fett väntar!
fett skön låt manne :) fortsätt med engelska låtar pz
Här lever dom som e på gång, det är folk utan någon stil.
lägg upp text man hör shi va du sajer mannen
du har fan fått en äckligt fet röst nu! detta blire chekk på dirrekt när de kmr ut!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
riktigt jävla fet låt..diggar engelskan, beatet, allt! såå keep it up mayn :D
Låter riktigt nice du har bra utal lyrik och flow ! kommer bli en tung ep ! peace man !
thnx peeps. över roligt med haters, det är för er jag kickar- så att ni kan sitta hemma och störa era små hjärnor på det.
Låter fet maayn
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Anton...hållkäften vi tycker inte om frizon "åååh jag skär mig i armarna" musik...lär dig engelska så du fattar något istället. ska du ge negativ kritik säg vad han kan göra bättre isf. OT: Seriöst jag tycker det är skit bra. Fortsätt men vore nice med lite svenska också. peace
Remember remember. öhh?
fett skön låt
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
ser fett ut :) men som några andra säger vill höra mer på svenska av dig! Aja längtar iaf till släpp! peace man!
helvete bra! du är bäst på whoa eyy kan inte du och sircuz göra en engelsk låt yeah vore nått o komma med skulle va tv rutan direkt :D
vad vare för tungt med detta, bra mixxat men det låter ju skit :P
thnx folks, värmer mitt hjärta! mixen står jag för och gästfrågan besvaras på min presentation. yeah, ge mig mer ;D
det är naajs asma :)
jag måste bara säga att jag älskar dej när du rappar på engelska, så jävla skönt älskar din engelska rap :) peace
-§ '_' § ( . )( . )
cool! hela min ep är på engelska, förutom vissa gäster ^^ tack, fler?
bra som fan! bättre än Fawk ju very match :P längtar tills man hör mer engelska me dig;)
köp sex och betala i natura
fett fett asma :) ser fram mot detta ;) du är phetttt på engelskan yao
4/20 24/7
suck -_- dåligt
Det är Barstow yao! peace!
limited P15, försvinn ur min tråd nu. tjuren, exakt vad är dåligt? och ni andra, tack för kommentarer - exakt vad är bra ;)
jag digga! :)
// PV till 120% //
aaaaaaaaasma, riktigt skönt !:)
I know everything about you