haha cool . jimmy är bra skit
" körde runkabulle " HAHA :D
haha fan va bra, sf's text va asfet!
haha skönt grabbar:D
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Redaktionschef
2007-09-11 07:40
småfyndig text faktiskt, men annars låter ni rätt sega :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
riktigt coolt :D sooft
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tack alla, roligt med respons. :)
Chea! Kul med respons. Alla som diggar ska förresten hålla utkik för Paradigma: Paradigmskifte EP som är under produktion och komer släppas om någon månad. Och ni som inte diggar kan kan också hålla utkik, för ni KOMMER digga!
hahahahahahahahahaha kul skit
haha bra låt boys, :P några roliga rader här hörde jag :D
subdominant haha, kul att du gillar
disple86 här har du länk till texten i lyricism också
LÄNK!
Haha, det är underhållande boys!
soundcloud.com/brormusk/sets
haha rolig skit :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
haha bra skit :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha denna var nice. älskar vanliga låten så denna var en given download :D
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Larv..ogillar
Peace out, get laid !<br><br>
Vi ligger på 147 downloads och 20 comments, sov inte på denna.. Humor när den är som bäst, folk som laddar ned får mer än gärna droppa en kommentar.
Tack alla som kommenterat hittils, det är nice med respons.
Zelay
Well, alla kan inte digga.. roligt att du kikade in.
Hjälte
Orginalet är grymt, denna är snäppet bättre dock ;)
GALET , fast det e dock remix
Så clean låt :D!
Mikael Söderlund was here!
Jag vet inte vem som är vem :( men snubben som lägger andra versen, fjärde reffen är fett najs tycker jag :) Andra inte så värst...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew Haha, jag rappar första fyran och JimmyMorfin rappar andra. Och det är bara en vers och inga refränger.. Vet inte om du lyssnat på rätt låt? :P
Döbra! Grymma röster och skön lyrik! Tjosan!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Tjoflöjt på er grabbar! Det här var en hejdundrans bedårande liten komposition ni har gjort. Trots att den mot slutet slaknar lite så går den ut så pass hårt att jag bara måste lyssna på den en gång till! Och det, mina små ninjasparkar i midjeväskan, DET är inte ofta det händer! Tackar för en trevlig stund! Puss och kram, kexchoklad
Lät tufft, good job boooys;D
Good Times Studio*
N_Jack tack jack höhöBross Det första inlägget på över två meningar..! Grattis! :DPredika YO!!!
eyy tjena !! Finns LÅtarna från nordanstigsKalaset att ladda ner nån stans :D? ?? DOM va Fett Grymma ;)
FTFW Yeh ^^ XD
ik1s Nej, men en av dom 1 av dom kommer släppas på våran ep´n. Och dom flesta av dom andra spåren dyker upp på Double M´s ep. Kolla upp det.
Småroligt, ni kan bättre. out!
Don't!
digga inte, men texten va lite små rolig
Konse''
riktigt jävla snyggt:D detta var en skön låt orginalet är hur skönt som helst och denna med:D:D peac!
Ny länk!!!! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan ngn som har låten slänga upp den? Jag sitter i skolan för tillfället och har ingen möjlighet. Tack för alla fina ord.
hasslat ny länkish http://www.speedyshare.com/700182783.html
http://www.speedyshare.com/700182783.html
Thx omen ;D Fett tung låt! hahaha go text som fan!! denna blir det till att dunka mkt
Upp ffs! Big up till mina grääbs ;)
kom igen peoples, kommentera mera!
sjukt ful text haha, gillades
Yo OMEN =)
Good Times Studio*
ge mig texten jalla haha :D fan va fet låt va :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
DopeFish Paradigma - 1990nånting (JimmyMorfin&Omen22) heter tråden i lyricism, check it out.
Amagad ol mightey loord tack don jimmey ;) Antimateria ffs!!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Hehe skön låt grabbar, kul med humor och självdistans.
Öhh?
hahah riktigt jävla clean !
Wooh har hört både låten och läst texten .. feeeeeting alltså! :D
Ni är sjuka, och jag vill göra er med barn. Puss på er!
Etko_Mx2 Vill du göra oss med barn? Då blir du ju också sjuk :OAlla andra Tack för respons, ni äger
Tack. Jag tycker vi drar till med ett återupplivningsförsök.