Bruno & Pelle - Vill glömma allt och inte gå tillbaka [FT. Anna]
Ja, ny låt här då!:) Jag hittade en tjej på min msn lista som var DUKTIG på att sjunga:) Så jag kokade ihop en låt med hon och Pelle. Text : Alla vi Beat : nått freebeat mix : Bruno Övrig : aiiit. Klicka här för att få låten Klicka här för att få den om den andra länken blir poppis
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
nu vill vi gärna ha kommentarer oxå :)
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Producent
2007-09-10 00:39
Pelle fy helvete vilken utveckling trodde du skulle låta lika stel som vanligt men här har du till och med en underbar kännsla som jag aldrig hört från dig ditt flow flyter bättre ja du har utvecklats det va helnice! Anna: Hon är lite osäker i reffen sen går det lite för snabbt ibland t.ex Alla kännslor som har hänt eller va hon säger. Men det funkar helt=) Bruno: Lite osäker ibland men så jävla fin kännsla och jätte fin text ja du , Du är lika bra som vanligt men nånting som är bättre än alla andra låtar du gjort tycker jag. Tror det är beatet som passar dig så jävla perfekt. HElt het är låten fet och sparas datorn!
Flyger fritt, landar platt
Joutzen, Tänk att anna bara är 13 år;) Hon har mycket mera att ge när hon är så pass ung!:) men kom igen nu whoa!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Tackar Joutzen, håller med Bruno där :D.... hon är ung, men redo för musiken!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
BRUNO: jag har funderat och tänkt på allt försökt att sprida min värme och dämpa mitt fall// tro på min lycka och tro på mina känslor men allting svider i mitt hjärta som ett bränn sår// jag har väntat i timmar och börjar rulla tummar men jag inser försent att min kärlek har drunkat// för när jag blundar och hamnar i en dröm så känner jag känslan som jag har glömt// den känslan av lyckan och doften av din parfym allting seglar iväg och jag får klara mig på nytt// men tror jag på mig själv och rycker mig i kragen så klarar jag mig och tar mig tillbaka till dag ett// jag överlever men smärtan svider Snuddar vid en dröm och hjärtat brinner// sanning eller falskt ? jag har vänt min klack jag har börjat om på nytt och lagat det som sprack// REFF AV ANNA: Vill glömma allt och inte gå tillbaka Finns inget annat att göra än att hata// Tänker tillbaks på vad som har hänt alla mina känslor och den kärlek jag kännt//x2 PELLE:Med sönderslitna skor så trampar jag fram Tänkt på mitt liv och på kärlekens namn// Du var den bästa, ja den jag älska Du var underbar. Ja den jag frälsar// jag har en fråga, hur slutar mitt liv? Glömma alla besvär och slippa denna skit// jag lever i en värld i total nederlag slippa tänka på hon och få allt som det var// Livet som jag haft var ju underbart landar ur drömmen och flyger till svars// sitter och tänker på livet nu förlåt alla, jag ångrar mitt beslut// sanningen jag har är inte den rätta men sanningen var att du var den perfekta// jag vill tolka din själ som den bästa utan oro och tro på det rätta//
den som stog för mixningen borde gjort så att flickan blev bättre och cleanare. och va fan va de vid 03:07 har fan aldrig skrattat så mycket xD skoj låt puss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bruno: Du var fett najs, du fick till det bra till beatet Tjejen: Riktigt bra för att vara 13 Pelle: Joo man fick ju skratta litte grann i natt ^^ Inga komentarer
Yäh!!!!1ett
men visst äre underbart Sebb och markus....
Pelle: nja diggade inte din röst på denna men helt klart utveckling på dig, hör någon flowmiss här och där, lite enkla rim, försök få in lite flerstavsrim så ska det nog bli bra.Anna: Riktigt skön för att vara 13 år, men mixxningen kan väll bli bättre om det som marcus sa, lite cleanare ljud, att rösten framhöjjs lite grann i låten.Bruno: Riktigt skönt av dig, du var helt klart bäst på denna låten, skön text, mixxningen på din del kan väll bli bättre, men annars bra.jag har funderat och tänkt på allt försökt att sprida min värme och dämpa mitt fall// Dem diggade jag med dig, den var skön. //NemC:P:D
Peace im out!
Producent
2007-09-10 11:20
NemC P17 "Pelle: nja diggade inte din röst på denna men helt klart utveckling på dig, hör någon flowmiss här och där, lite enkla rim, försök få in lite flerstavsrim så ska det nog bli bra." Vem lärde dig flerstavs rim då;)?
NemC P17 när lärde du dig flowa? låter som du är typ bäst pöss Tackar för alla kommentarer,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste säga att regnet i beatet va lite störande. Men låten är rätt najs :)
Don´t mind me, just cruisin´.
Mackey P17 okey. tack för kommentaren iaf :) tur att du gillar resten
Skön låt, Tykte ochså att syrran kunde ha haft lite bättre mixningar
Legal#. Truestar^
ajja, skit samma!:) Tack för kommentarerna, UPP !?
Är flickan verkligen 13år?
Helt otroligt att ha en sådan röst då.
Hon kommer att vara skitbra då hon blir äldre.
Har aldrig hört henne förut vem är hon?
Pelle du blir bättre och bättre :)
Bruno, alltid lika bra
låten var suverän, fortsätt sådära :D
Riktigt RIKTIGT bra låt! Bruno:Du lägger det fett skönt!diggar din röst:D Tjejen:Jofan låter riktigt bra:) Pelle:Du har blivit mkt bättre sen sist jag hörde dig! Slutsats:Fett bra av alla!8/10 Peace And Mutch Love! /A-To
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
bruno skiner mest i denna. skönt röstläge och fin text. pelle har utvecklats sedan sist, bra det! lite mer säkert flow nu.. men fortfarande mycket kvar att lära :) hon på reffen lät lite osäker på nåt ställe men det fixar sig med tiden :) fin röst!
eeen jävligt nice låt! mkt skön låt, anna! hon va grym på att sjunga! de lät jävligt fint, och din text bruno har förbättrats, tycker att den här låten e en av dom bästa du gjort, och pelle, du har förbättrats du oxå, men tyckte inte din röst passade in som den skulle, men texten va bra.
good work gangsta rappers!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
haha!:) tackar allihopa!:) UPP !?
Tappa hakan kan man säga, pelle? vad har hänt?.. Riktigt, riktigt bra av dig. Lugnt det bästa du gjort. Flowet sitter tycker jag, kanske en lite miss men det märks knappt. Texten var ju okej, lite halv-tråkiga rim, men absolut inte dåligt. Väldigt bra däremot. Rösten satt jävligt skönt :) Anna, det var helt okej. Riktigt bra för att vara 13 år. Väldigt välutvecklad röst, dock tycker jag att reffen låter att ha 2 delar. som att dom 2 första raderna och dom 2 sista blir uppdelade typ. Lite smoothare övergång skulle inte sitta fel. Men riktigt bra. Bruno du lägger det lika bra som vanligt. Jävligt grym text, jävligt fint. Flowet sitter, inlevelsen är av dom bästa ever. Nej, detta vill jag höra mer av. Toppen bra! (y) Keep 'em comin', peace.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Anna var sjuuukt duktig. Vääldigt bra låt. i mina öron lät allt perfekt.
bla.
Tackar för alla kommenterar UPP!
släng upp länken på beatet då? ..förövrigt gillades låten..
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Härligt Pelle , riktigt bra tkr jag ! Bruno är najs som vanligt . Och Anna , du borde ju vara grymt stolt för det va grymt bra!
Upp !?:)
2Fast4U X18 Tackar
och tack för alla kommentarer guys,
UPP!?
jovisst. Trodde på mera inlägg men:O UPP !?:D:D:D
detta va tuungt mayn
Utalas säta pe
tackar
ZoOorkizZh P0 , kul att du diggade den.
lite kommentarer var det iaf.
kom igen nu buys / girls
fuck. jag gillar din röst. tkr du borde tagit i lite mer. men det funkade. flowmässigt. så är det skönt flow igenom hela. texten. den är fin. inget mer att säga. pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Producent
2007-09-12 14:08
Vill se NemC Och Pelle I battle:D
haha Joutzen, kommer aldrig hända :).... inte min grejj :S
UPP!:D
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Upp !?:)
Upp?! ;)
härlig låt pojkar ;) Bruno; du är alltid lika skön, detta beat var ditt, denna text var din, allt klaffade perfekt! Pelle; njaa, jag vet inte riktigt, du har ju utvecklats enormt sedan "superduper killen no.1" xD haha. texten var rätt okej, likaså flowet. Men du gör till rösten för mycket och ibland låter det inte bra. annars rätt okej! Anna; du har en grym röst! dock lite osäker ibland lät det som iaf.
Varför bajtar alla mig?
detta va tråkigt. många downloads. men lite kommentarer....