Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du blir bättre å de är roligt å höra :)
käften jag har redan seriös låt på det här beatet och det visst robin... gillade inte den stilen , men förövrigt du utvecklas och diggar den tunga rösten fett !
richyrich bitch !
This file has been downloaded 20 times
File size 6.9 MB, uploaded 54 minutes ago
The one-hour limit has been reached. Wait 21:53 minutes.
Login for instant download NY LÄNK!
Shiet, nu blev jag förvånad :) detta var bra :)
ngn som vet villken låt beatet är samplat från ?
kan du langa texten? diggar flowet och rösten,simpla rim men budskapet går fram,de ända ag inte gillar så mycket är temat aja bra jobbat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Melodin är med i filmen Pearl Harbor , låten var bra ;)
054 - KARLSTAD <3
utveckling bro, keep it up:D
Shet, denna går på repeat just nu! Stor diggades, bra robin!
NS
riktigt bra låt robin. du blir bättre ocg bättre de är roligt att höra:D hade bäst brochaan (L)
1 vers. Ja vill känna känslan när jag har dig i famnenDu fyllde mig med kärlek åt alla håll o kanterJa vill ha dig tillbaka men har jag bränt alla chanserI mitt hjärta har du den enda platsen , timglas sandenFaller långsamt mot marken , o ja är fast i brandenJa saknar dendär platsen som ja fick hålla dig i handenNär du sa jag älskar dig o väckte min andeMen ja gjorde ett val , som jag sedan skulle ångraJa tror inte jag orkar , de va ju vi som skulle åldrasFörlåt att ja såra dig , men du borde blicka framåtJag älskar dig o ja vill att du ska minnas allt somHar varit bra o inte de som brann säg att de fanns nånChans som gjorde att jag vann nåt o de är sant somAllt bra jag sagt som fick dig att känna dig älskadDu blir aldrig lämnad reff. Tårarna rinner varför hände detta mig Vågorna o vinden , får inte känna smärta nej Men de gör jag endå , för att jag såra dig Hur ska ja våga nej , de va ju ja som lova dig 2 vers. Livet passerar o ingenting är som vanligtMitt hjärta de är trasigt , o allt va ju så magisktNär jag sitter här själv så känner jag din närhetJa vill känna din kärlek o ja hoppas att du säkert vetAtt jag älskar dig , även fast jag lämna digSå kämpar ja för dig , o ja förstår om du inte älskar migMen ja vill bara säga att jag alltid kommer finnas därKanske inte runt dig jämt men ja kommer alltid vara härJa blev så kär o du finns i mitt hjärtaDu ger mig en känsla som alla skulle älskaFörlåt för alla gånger ja inte gjort som ja lovatNär vi har bråkat , som jag har fått dig att bli såradMen varför ja gör så , ja de är den stora fråganJa försöker ändra på mig själv så att du ska må braSå att du ska bli glad ,ja älskar dig helene granath
tackar tackar :)
bra som faan:) UP
(\_/) (O.o) (> <)
detta va grymt bra! :)) peace
din röst har blivit skön även fasst du fortfarande rappar genom näsan men du har blivit mkt bättre, den andra versen hade du inte träna tillräckligt mkt på lät det som och det var lite flowmissar här och var, men upp kul att höra att du kickar!
http://www.youtube.com/meeyeer/
jadu du utvecklas la mannen, men gillade inte flowet, inte tajmingen, rösten var skön :p
Death is the only way to true happiness
tack tack tack tack :) jo de va inte direkt nån inövad text
Nån som har beatet skulle villja ha det pöjjz :D
BK här man kan inte vara tyngre
Tycker detta var mycket bra ^^ Diggade beatet väldigt mycket , Rösten tyckte jag om meed ^^=)
Förlåt :'(
uppupp :D
tackar ;D upp uppppp !
Du har utvecklats mycket , och jag gillar detta mycket ! Något som kommer läggas in på mp3:n :) PEYYYYYYYYYYYYZ BROoe !
Inte hört dig innan, men jag tycker det var fett monotomt, och lite slöddrigt ibland, som om du kommer bort dig. men öva på och försök få lite variation i rösten :)
Signatur?
upp!
Har blivit en stor förändring på din rap robin. Blir roligare att lyssna varje gång! Men som någon sa lite ovanför, försök få lite variation i rösten så blir det ännu intressantare! Men det är bra, fortsätt broder!
who´s side is god really on?
tack tack :D UPPPPPPP FELLAS !
det låter lite monotomt i verserna som ngn sa, men annars är det fett najs aldrig hört dig förut men de låter bra. sköön röst, snajs text, fint flow och grym reff den var skönast:D peace!
tack tack ;D
uppppppp felllas :D lämna kommentarer förfan :D
fett mannen ;) beatet , texten , flowet allt va soft peyyyyyyyyyyyyz
tack tack :D
dig dig dig dig dig dig mig :P bra rim ;) men resten var nice :)
Denna är skit bra! Keep It Up!
Milen
vad är det för beat? Diggade det som fasen.
OST!
jag gillar denna :) den var bra!
tack så mycket :) upppp !
det är en fin låt faktist måste jag säga hon blev nog glad men men du har lag fade på va ? den låter lite cp isf men texten va fin rösten är ju skön som fan :D men ngn flowmiss sådär lixom men går att träna bort :) big up peace ! and luv /paul
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
tack tack, jo vet :) pz