Dinasty - Engelsk Session
Shu WHOA!!
Jag tänkte att det är lite dags att släppa nått nytt, vilket jag inte släptt på ganska länge känns det som.. Så det blev en engelsk session, kort men fet.. Texten i sig är ganska mkt ironi, tro nu inte att jag leker "gangsta" Det jag vill är att ni lyssnar på den och kommenterar...
Länk: Speedyshare
www.sds.studio.nu
Texten är här för dem som vill hänga med: Long time no see mayne, u neva heard This crazy mc mayne, blasting the world no plastic gurls, you know i make real rapshit crack-hits, give me more fame than brad pitt i do like pac did, dissin famous guys cuz, when im done, guess who's famous now i'm painless now, takin ova this hop i'm so famous so bitchez gettin crazy on my cock Im so gangsta-gangsta, break yo kneck in two so gangsta so everyone want to connect my crew u get the concept u fool, write down in ya block u see my fans spittin fire when i'm fucked up i got my boys everywhere, barkin like dogs so we make enemies talkin like frogs 9mm, red n' black eagle, mc's make me teacher, so im the fukkin leader KOMMENTERA NU FOLK!!!!!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
|