IQfemtio2 - Drum n' base rap!
jahapp, då vare dags för mig att slänga upp nå litet skit igen, jag kommer inte slänga upp något stort förns min jävla studio är införskaffad!
för den delen så skrev jag skiten på typ 15 minuter, så den har inget som helst sammanhang typ, men det är ju en test som sagt!
Kommentera nu!
IQfemtio2 - Drum n' base rap!
Texten!
jag knockar dig, du tappar hakan, rackar och du sabbar bara ingen ville titta på dig så du kommer fastna bra va? aha, så du ville vara mig, men ingen kommer bry sig om du är en nysvensk för ingen har mitt flow och ingen är min vän ingen som har någonting kommer att lyckas sänka mig
för jag har levat hela livet inom sveriges gränser aldrig lämnat stället, tror det inte kommer händer heller nämen eller, föresten, så gör vi istället vi dödar den jäveln som gör skiten fett hett jag ligger på toppen på täppan av hettan fast nu ska jag festa och jag dödar dom flesta jag gör så du gör som en hund och du rullar runt alla ville röka på, jag rullar blunts basen dunkar tungt alla skuttar upp ingen ville sitta still så jag bara rappar snabbt och jag andas knappt, jag bara samlar kraft och jag laddar sats kommer aldrig stanna alls
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
|