Tight! good
http://www.myspace.com/petter100P
Jooooråååh! =D Feet Riktigt skön reff
Badanka
Producent
2007-09-03 22:13
Jorrå fan vad bra ;)
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
tuuuung med flera u.! gillade beatet som fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
memo galen:O haha.. ne men seriöst galet bra är du i denna! diggar dina delar som fan! cool reff med! fakktup.. helt okej här gillade det inte fullt ut men du var inte alls dålig utan tvärtom du va bra men gick inte riktigt hem i mina öron..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bannern är bäst!
www.soundcloud.com/hybrismusik
skön reff: fakktaupp: du har utvecklats tycker jag Memmo: fet röst
Memo är svintung, den andra snubben var inte i memos klass men inte dålig heller!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Galet skit! Detta va grymt..
fyfan ,.. överraskande respons, kul att folk diggar :D bara fortsätta sprida skiiiten!! päjs
Graffare
2007-09-04 14:08
sköööööön låt, beatet är of the shiezznit!
http://metafourhiphop.com/
Jävligt skön låt grabbar.
Och folk glöm inte och kolla in låten (Lever Simpelt) med Fakktup, VerbaliZe och Memo som finns på Fakktup's myspace.
Och vad fan om ni ändå porrsurfar runt på myspace så kan ni glida in på min myspace och dra en runk.
www.myspace.com/verbalizemusic
soundcloud.com/hybrismusik www.myspace.com/hybrismusik www.myspace.com/verbalizemusic
Fett och det vet ni gubbar..
Straight from the Suarn!
memo alltid lika fet !! dags för colab nu.
WWW.ISMEN.NU
naajz
hets, stress, fest!
Riktigt fet, grym text och SKÖNASTE BANNERN haha Keep em' coming!
Release Yo' Delf
yeh! jag diggar det. Du har utvecklats tommiii, tycker dock det kan låta lite mummligt ibland, annars vare riktigt bra. memo lägger det bra, lige mummligt ibland där också, annars riktigt bra låt. Räffen sätter dig, good!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
fukktup var jävligt skön fan, första gången jag hörde memo gör både rap o beat fett.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
ye ye ye ye ye smöötsiga!
Moderator
2007-09-04 23:00
Yeah tungt shit detta!
myspace.com/jiahprod
MEEmmo kickar det fett
HANINGE
snyggt lagt
Sprid som klamydia!
den var najs . men du borde kontakta blezz eller niprone . Tycker Du har för hög klass för detta :/ Verbalize e ioförsig tajt men. denna låten var fet :) Dock var memo mycket mycket bättre
Aii
tungt shiit
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Contra P18 - Det här är ingen whoacollab..
För övrigt roligt att folk diggar!!!
Contra P18 - Det här är ingen whoacollab.. jag tror du fatta fel...
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
riktigt skön digga demesta finns inte direkt ngt att klaga på ..tvärfet peaceee
Kalliistudios© 2:avåningen
Riktigt tung:)
fett nice ljud, nice flow, rimmen e okej och komisk text. komisk röst. de dåliga e att låten lika gärna kan vart 10-15 år gammal. inget nytt alls. låter som en i mängden 10 år tillbaka. men proffsigt, för de bra ljudet och ett hållbart flow. peace
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
tack allihopa :)Solid hehe jo d sant mannen .. men du vet, ibland måste man komma tillbaka till nåt för att få kraft igen.. kände va tvungen o göra nåt, d blev en "Klubbhit" lr va man ska kalla d lixom.. måste hålla igång.. tack för kritiken iaf! jag tar åt mig :p Fortsätt ladda folk.. päjs
Kom igen nu!
alltid lika tight shit från dig memo!
Allt handlar om kemikalier!
bra jobbat grabbar
I need femine venoms in the system, in order to function in the rhythm
sjysst... ba fortsätta ladda...
Fet! Diggar Memo som fan. En av fa som verkligen levererar. Kor hart.
Jag gillar prodden som fan! Riktigt härligt att höra, skön hiphop på svenska. Det va ett tag sedan jag hörde det! Härlig ute låt som fan. Både hade schysst flow och delivery tyckte jag. Ingenting som direkt satt fel föärutom att jag tyckte mig höra lite sludder någonstans. Men har bara lyssnat igenom låten en gång, men tight iallafall!
http://www.myspace.com/DjRoyalBeats
hehe man tacakr fan.. kul me kritik o creds!! fortsätt sprid skiten.. glädjer mig.. päjs
Fett, pumpas!
where my smokers at?
UPP! Tack alla som tar sig tid att lyssna! Fortsätt tanka.. Hoppas ni inte lackar när hon nynnar den i sängkammaren! peys
okej då, en sista..för skojs skull
Uppar en sista gång jag med!
skön flow
http://myspace.com/3egraden