ShiiPaaN - Första och sista (Gubiic diss)
Jag dissar en liten fitta som kom från ingenstans. spelade in snabbt så lyssna och njut ShiiPaaN - Första och sista (Gubiic diss) http://www.speedyshare.com/802181692.html Släng gärna en kommentar PeejZ;)
Text:
ey gubic din slyna du har bråkat me fel blattar// efter min omgång, ska du ligga i sängen me sladdar// du har grävt din egen grav, så nu kan du bara vänta// kolla på medans ja o miki G våldtar drazenka// du släpper en torr låt, nu har du dissat din idol// lite senare kom orden ey mannen förlåt// jag slaktar en hora som påstår sej va skyddad// mannen hela rosengård har knullat din fuckin syrra// jag e dissarnas kung, o jag slaktar dej på heltid// du gjorde en hel diss, men hela skiten sakna mening// så en fråga man vad vill du komma fram till//¨ att jag e albanen som knullar din familj// nu e jag lack, så passa käften din lilla fitta// mannen du e trög, som ens försöker möta shiipan// du får nöja dej me 16 rader, o inget annat// hälsa drazenka a.k.a din horiga mamma//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|