La2niC - Som jag förut va
Satt och flumma på med en text och så blev de en låt :P
Rap:La2niC Text:La2niC MIx:La2niC Beat:Free
http://www.speedyshare.com/112954523.html
Intro Hjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbacks hjälp mig att hitta den persionen som jag förut va Hjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbacks hjälp mig att hitta den persionen som
Vers1
Jag sitter ensam med en penna och kollegeblock och kommer förmodligen sitta här tills dagen då jag hittar nån// Som kan förklara för mig ,vem jag igentligen är och vart jag har min plats och så, i denna kalla värld//
Nån som står vid min sida, nån som ser mig nån som kanske till och med, vill leva livet med mig// Men de är svårt att förstå. att ens tänka tanken hur de skulle bli, den dagen då jag kanske fann dig//
om de nu händer, lite tveksam till de så de ända jag kan göra är att tänka i all ensamhet// de ingen nogonsin vet, är ingeting någon ser och jag vet knappt nåt själv, och hejja vilken fördel//
De e, Jag är så less på att fundera så less på att ens tänka tankan på att låtsas fundera// igen. så jag ligger i min säng och försöker somna om till någon låt utav eminem
Reff
Hjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbacks hjälp mig att hitta den persionen som jag förut va Hjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbacks hjälp mig att hitta den persionen som..
Vers2
Vart är min plats. i denna kalla världen för nu så ligg jag bara och ser på disney channel// och kanske vädret, men va spelar de för roll när jag ändå inte ser det med nån//
Jag drömmer om ett liv utan hat och känslokliv utan saker man kan dö av, som stress och panik men allt har sitt slut, och allt har sin medvind// och allt som har en början har väll en mening//
så jag får bara lista ut, vad min är och bara lista ut hur de ska vara// så jag får bara lov, att finna min eldssjäl och vandra mot solen i över 100 dagar//
Reff
Hjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbacks hjälp mig att hitta den persionen som jag förut va Hjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbacks hjälp mig att hitta den persionen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|