juice - back in the days (session) första engelska
shu fick lust att prova en engelsk låt.. har aldrig gjort det förr så ni får ju höra själva..
http://www.speedyshare.com/442637193.html
kommenetra tack!
pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
komigen nyyy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aaasnice juice:P du blir bara bättre å bättre :D
köp sex och betala i natura
tack grabbar!
är kär i betatet. men din engelska e inte så bra nu tkr jag. men det blir bättre annars e denna fet !! 8/10
Diggar denna mannen.. Låter najs:P Men jag tkr beatet va störande haha:P
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
thanx
nja , diggade inte riktigt när du körde på engelska nog en smaksak mest men Diggar när du kör på svenska iafl :) peace
detta var feeetttt
Death is the only way to true happiness
Fyfan, beatet är juh överdrivet jävla bra. Flowet är skönt flyter på bra. Träna lite mer på uttalet på engelskan så sitter det som fan. Rösten diggas med. pez
tack grabbar:D
Moderator
2007-09-02 22:09
Riktigt nice! Beatet är soft soft! Flytet är ändå bättre! Träna på utalet bara :) Sen är du ruskigt jävla tight!!!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
allt låter bra, bara uttalet som gör att de låter lite b. ruggigt skönt beat, på svenska e du tajjtare.
Nja Juiceish, uttalet på engelskan är dåligt. Men hur förbättrar man det, jo genom att spela in och träna så det är chill hehe
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jöst kidin abauwt thä bläjz, softa ner me svengelskan lite G.
|| BLAZEALOT RECORDS ||
Nej man, engelska är inte din grej. Inte nu iaf, men om det kan ju bli det i framtiden hehe.
Tycker det låter som du står och läser från pappret. Sen så låter det som nått som skulla kunna spelas på ett barnprogram, nej detta var inte bra!
HANINGE
tack. a ja vet engelskan kanske inte e min grej men ville prova;)
shit asså detta var braa fett
http://www.stanislav.nu
haha tack stanislav
Fy fan va sköön låt asså älskarlåter skit nicet bättre och bättre för varje låått Feeet låt
peace!
tack!
upp .
finns redan en rappande Juice i BWS
work some magic
va fan e bws?
the black wall street
work some magic
okok:)
upp.......
juice langa ny länk!!!!!!!
Leko oNe!!!
leko sug min snea snopp
shit vad bra engelska :O bra lyric med (Y) på en skala från 1 till 10, om 1 är lägsta nivån dvs asma's engelska så va detta en klar 7a!
:D
Fett tight mannen , Höll på med en låt som hette Back in the days But im change name of the shit :D Keeep it up :) Peace
stoofas :P du är kass på engelska :P om det inte är så att du skrev fel. ;) "But "i" "m"? change"d"? name" ;) ajja skitsamma :P jucie denna var bra :) träna bara på uttalet så sitter allt som det ska :) Pejjjz ;)
den e gammal. låt den dö!
haha oh i will ;D men kom igen mannen har haft mkt att göra har inte haft tid o lyssnat o e lite sugen på att höra denna låt;P så kom igen kasta in en ny länk för den brunes skull ;P puuuuuussssssssssss
Leko oNe!!!