Bruno - 16 rader i arslet på slynorna [Svaret]
ja, jag vet inte om jag vinnre eller förlorar men ville svara iallfal Här har ni låtenSvaret
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
utveckling , men ja vet inte vem som vinner allså :S en rond 2 vill ja höra
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Producent
2007-08-31 19:29
hahha nice bruno DATA RAGG DET KAN JAG KALLA DET:D Han raggar på min brorsas Bruds lillasyrra hahah
Flyger fritt, landar platt
Nice Bruno, Fett ägda! keep up! :)... dom har inget att hämta.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
va fan bästa på länge digga den jaooo babe;D
jag ska säga en sak, jag kan inte fatta
Wizdom P15 , Lite enkla p-lines,
Wizdom P15 , kallar jag ett Bruno Fan. Detta var inget jag diggade, Rond 2 kommer du bli riktigt slaktad, säger inte att våran låt var bättre än bruno men jag tyckte inte om denna, bruno kan bättre än det här, det vet jag, Men rond2 kommer du bli riktigt riktigt knäckt asså.
Peace im out!
Nemc ? tror du jag orkar lägga ner mycket tid på dig eller ? jag kan skriva en låt som är 100 gånger bättre än vad du kan. så shh påre!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
haha vaddå grym låt:D älskade röstläget, haha schysta rader oxå för den delen:D haha enligt mej vann du för låten va mkt skönare och roligare:P men skulle uppskatta en till rond! keep it upp! pzz
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
heahaahahhhhhhhheeahhohoh
Yäh!!!!1ett
Haha..knäckte dom fett! Rap:Riktigt bra bruno! Mix:Det äe riktigt bra! Beat:Njaa låter så där Text:Lika bra som du alltid lägger upp! Slutsats:Riktigt bra låt!9/10 Peace And Mutch Love! /A-To
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
NemC, Jag skrattar mer åt att ni är så värdelös än att Bruno är så mycket bättre än er. Speciellt du, lägg ner rappen mannen, övik skäms över dig.
Wizdom P15: Asså snälla du, som bor i Köpmanholmen, sluta leka gangster här, du passar inte in här, Du klagar på mig om min rapp, försök göra något bättre själv da om du säger att övik skäms över mig, det är snarare att övik skäms över sånna som slickar andras rövar.
Peace im out!
NemC: För det första, jag bor inte i köpmanholmen. Jag bor i örnsköldsvik. För det andra, så tar jag dig när jag vill. Dock så är min studio nere just nu pga flytt. Men är det nångång senare som du vill nånting så äre bara att säga till. Och för det tredje så tycker jag att du inte ska ta det som klagande när jag säger att du är vädelös, ta det som kritik för det är vad det är. Jag skulle kunna skriva så jävla mycket om dig här, men du är inte värd ett jävla ord till. :)
Nemc lägg ner med dit skit snack i den här tråden. du behöver inte spela större än vad du är ..
Vaddå skitsnack!?:S Jag har fan inte spelat större än vad jag är:S Jag har bara sagt min mening som Wizdom håller på och trackar ner på mig så får jag väll försvara mig?:)
Peace im out!
Du behöver inte försvara dig mot kritik...
UP !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaså ? mysigt. UPP !?
bruno ftw, du vet att du levererar bättre än nemc så liksom... battlen vann du redan på pappret haha
detta va skönt. Men du beatet de har jag leta efter de är ju de promoe använder skulle va guld om du kunde länka!!
Rap
haha, tackar och bockar. men men, Kul att den uppskattas! xD
haha va dålig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När jag nyktra till så dödar jag dig ;)
jag längtar på svaret!:) puss. Upp !?
nehe, inga flera kommentarer!:(
palla bråka hära idioter... säg bara va ni tycker sen håller ni käften ajjt?
Hammmmmmmmburgare + en cola