Robster - vill vända tillbaka
Shu! var i studion idag, så slängde i hop en låt, kommentera så blir jag glad! Direktlänk! Eller så kan du gå in på www.myspace.com/robszter Hej o hå ;)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
yeah Robster, tycker du utvecklas mer o mer, börjar bli nice nu, text har oxå blivit bättre :) tycker att din mixning ska utvecklas mer bara, ditt flow jag har fattat det som att de där e din stil :) beatet: du har alltid sköna beats tycker jag Peace out <3
Tack som fan ! aa mixningen var inte den bästa haha, glömde lägga till reverb och lite sånt :/ menmen! tack i allafall!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Du vet va jag tlr fett nice flow :D Bra text du ahr blivit mkt bättre o du blir bättre på att mixxa. Synd att jag ninte fixxade min text haha. Riktigt bra :D :D Fortsätt :D :D
www.myspace.com/suspectrap
hahaha aa! aitait, tack! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Jävligt nice flow tycker jag. Inlevelsen har förbättrats så jävla mycket. Mixningen har blivit lite bättre tycker jag, men du behöver somsagt leka lite där och avancera. Beatet tycker jag var passande, och du gör det riktigt bra på det. Din rapp förbättras väldigt snabbt. Din bästa låt jag hört, lätt! Kan inte kommentera texten så mycket eftersom jag redan kommenterat den... Vad finns det mer att säga? Stor förbättring. Seriöst så hittar jag inte negativa delar att kommentera, förutom mixnings-saken. (Skulle dock vilja höra dig i en låt som är längre än 3 minuter.) Keep it up like this.
Wazaaaa
Chub, Stort tack till dig, Uppskattas verkligen! :) Puss på dej! haha
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
låter soft ju ! bra flyt i texten, bra text, shyssta rimmmmmmm,, tycker fortfaranade att du ska öva lite mer på rösten men de kanske inte e mixningen som e hundra va vet ja ! fred
haha, aa mixningen är inte så bra, men tack i allafall, kul att höra! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Shoo, Kändes som deliveryn ej passade riktigt... typ vars är känslan? Men jofan du blir bara bättre och bättre Ditt flow kändes jätte stelt och d blev rätt tråkigt att lyssna på=/ Ja vet inte men du låter jävla förkyld eller nåt haha jo men detta var ju ok, träna man d blir nice;D
haha, förkyld.. aa faktiskt :/ aitait, tacktack! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
beatet var soft, du blir bättre och bättre på att skriva texter klart en av dina bästa låtar.
ait scullman! Tack, uppskattas!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Texten är färgstark. Vill bestämt säga att det är låtens höjdpunkt. Skönt att höra att du lägger lite tid på rim också. Skulle vilja att du tog i mer för att göra deliveryt lite mer explosivt. Rösten är dock en gnutta målbrottig (oroa dig inte, det går över). Flowet är lite osäkert till och från. Men även detta kommer att sitta med tiden. Mixningen hade jag personligen skött på ett helt annat sätt. mer reverb, reducera lägre frekvenser, kanske ett filter? Men kör hårt! Föresten, var det inte du som var pogs-hustlaren från köpmanholm, back in the days? :D
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Ai! tack uppskattas verkligen :)! HAHA, aa det var jag.. :S hur kommer du ihåg de? :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Fett. nah, tror berre eller limman nämnt nått om dig tidigare. Klickade dock inte till förens nu. Kul att du kör :)
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Haha, cheaa ;)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Riktigt skön låt ! hör en egen stil :) fortsätt så ! träna mycket flow o så ;) mixningen kan du öva på :) men absolut inget fel :) big up!
ROUSU
Tack, Uppskattas! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
hehe redan basröst, soft.. iaf fet refräng :) men lägg mer på att justera rösten till själva känslan du hade när du skrev texten, asså så du känner ska du sjunga/rappa..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
skönt beat braa text asså du blir bättre mannen
http://www.stanislav.nu
ait, thx
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Blir bara bättre och bättre, ricktigt bra asså;P
tack mayn! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
låter soft mannen, du utvecklas, blir bara bättre & bättre!
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
Kul och höra att man utvecklas! tack :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Jag tycker inte det låter bra, det känns som inte du tar i, som du sitter o pratar med micken, vet ej men de känns så..
Peace out, get laid !<br><br>
Nice din lilla vallentuna bo ;)
Zelay vad menar du? vfr lät det inte bra, mer utförlig kritik tack!Tack villy! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
njaa inte riktigt min typ av låt men annars va den ju bra :) helt klart en av dem bättre.. En sak som ngn nämde att du låter lite förkyld det är väl det ända :)
^^
Haha, tack mannen! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Jag tycker att det låter som du inte tar i, eller är ett dugg intresserad utav att rappa, låter som någon står me en pistol och hotar dig till att rappa skiten, ta i lite och lev dig in lite mer..sen låter det också som du står 5 cm från micken utan puff skydd... pz
Peace out, get laid !<br><br>
haha okej, tack för mera utförligt!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
jävligt bra robszter, lungt en av de bästa låtarna du gjort! ditt flow är riktigt bra beatet är bra dock kan du träna lite på mixningen men annars riktigt tungt. :D
Tackar! ska ta mera tid till mixningen! :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Det var coolt flow som fan. Texten var fet, det känns ärligt, och innehållet och raderna är bra. Deliveryt och röstläger kanske du borde öva upp lite, så kommer detta bli hur bra som helst.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Tack som fan Mvh! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Upp, kom igen!? :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
låter förkyld
David VS Goliath
yeah, ja skyller fortfarande p
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Upp! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER