Ibancito - Vad Ska Ni Göra ? [Mot Mej] .Mp3
jaoow de va ett bra taag sen man kickade nåt solo så nu får ni checka den häär folkeet Ibancito - Vaad Skaa Niii Göööraa ? Extra Länk HÄR ja har gjort allt förutom beatet brääh, mixat text rap sång blablabla pumpa låten o skriv en kommentar om va som tycks, sen sprid låten om ni e riktit töönga.. Ajjdää hoppas ni diggar, o kritik uppskattas, endast konstruktiv dock. One Love / Www.MySpace.Com/Ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
LYRIK Vers 1 ja vet att ni inte skulle kunna göra nåt alls de ba fösöka som fan, men iban dödar så kallt så ni kan alla glömma tanken att få mig att hålla käften massa hatare de ingår i prossesen men nu ere såhär, ibland mååsste vii säätta nåra där på plats, nu när bossen blivit äcklad de dags att visa er flow, i högsta klass vem ska göra nåt mot han, Ibancito, nadien mas ni, kommer ingenstans, blir, inget mer än skam iban, avancerar fram, till en högre bättre rank - ja knockar alla som fösöker meej stoppa låt mig inte name droppa, steker dej som blaze jopparReff x2 Vaaad Skaa Nii Gööraa X2 Vers 2 Denna G, råkade allti ställa till// han kommer nog alldrig ändra stil// han kommer att fängslas in, men ej för att han, kom fram, me en femma weed, neej// ja tror, du e efter bliven// du fattade ej, ja dödar med ord, mord, rest in peace main// tillbax igen, med en touch of melody// o de dags att se dom bli, mer än hasch rökande G's// ja ville ba lära mig olika stilar ba för o bevisa mig själv att// ja kunde förbättras o nu e ja här, redo för att börja ränsa// flowet den e galen o det vet ni nu! för ni ser, vad som sker, alldri hänt förut// ett helt nytt ljud med en ny figur, så släng upp era händer för de ibans tur// att kunna, bara få bort dom dumma, o ja gör de nu när ja förbereder denna kalla tunga// Pz
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Yea den var lite halv rolig.. Men den var fet. tungt sheit.
Södra 16 Studio
Niiiceshit man! refrengen va sådär men men. kör på !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du har en fett äcklig röst mannen,, Diggar den inte alls.. Sången är falsk och kass.. Texten va enkel.. men den duger !.. Beatet e gammalt och uttjatat.. Ditt uttal låter fett kefft.. de låter som du inte kan säga orden.. gör lite mer seriös skit och va tydlig i käften !.. Så man hör va du rappar.. när du rappar snabbt så mummlar du bara.. de kan vem som helst !.. Ingen höjdar låt..
Mc´s Spottar Verbalt
den va chill, reffen va lite konstig men endå skön =) men fett gjort man =)
Konse''
taack så mkt grabbar! såft att ni diggahtagen: nääh har faktist inte lust o göra seriiööst shiet hela tiden
Nice ibancito perfekt låt till när ja sitter å håller på i photoshop .. vi vill ha mer låtar ^^ ska lyssna igenom lite nogare peys main
http://www.hgnf.nu
sooft man !
möt mig halvägs så meckar vi en
hahaha fyfan vad annorlunda stil du har! kan inte säga annat än att det är coolt. sången var ju inget att hurra för, men det var annorlunda, lite roligt. haha upp på deetta.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
tung drop! mixen va soft och dina rim utvecklar sig efter varje track... mixningen va proffsigt utförd... va det jag la mest märke till denhär gången... inget å klaga på... fortsätt köra såhär kompis! //Bless
Vaad ska ni gööra;P hähä tung låt loco! annorlurnda men feeet! y el weon maricon tagen borde gå o våldta sig själv......... Reffen loco va tung, men kunde varit bättre;P... Ijallafall tung trräck! fick sj lust o skrivmush lite hähä... UPP whoa! o pizz loco;!ZUTT
LGTM
yeah det är tungt du lägger de nice men digga inte refen så specielt
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Skön och tung låt av dig, du flowar på bra, Reffen tycker jag inte om, men annars var den tvärtung. peace!
Peace im out!
Producent
2007-08-27 12:03
Det var nice ;D Men reffen var lite.. keff
Lil_H..
Riktigt härlig och du bouncar som en gud :] haha fortsätt såhär, p'z!
www.slackerz.se
Gillar den inte, men de kanske bara e jag? pz!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
TUUUUUUUUUUUUUNG! fan iban en utav dina bästa! Blev inte besviken på den hära!
http://www.myspace.com/petter100P
shoos, första gången jag lyssnar på dig. lät ait men visst som någon sa uttalet låter kefft i bland och när du rappar snabbt blir de mesta bara mummel. men i övrigt, härligt flow, bra text...keep it up...
haha tack så mkt .. forsätt lyyssna whoaaaaaaaaa
ajjt tack =)
shuuuuuuu BRÄH!!! loco reffen va heeelt okeej flummi shiet :p beaten,texten och flowen va tamam brush!! fortsätt lägga d sådäär PEEEEEEEEEEEEEEEEEEJS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha yeaa tack broodeeer !! =) peejjsss bräh
var e knatcheeeeeeeeeeeeeeeeeeen?!?!?!
pull upp pull uupp selectaaah
Fetaste jag hört på länge. Har du något place där du langat upp allt du släppt? Peace
haha, är för trött för att ge konstruktiv.. ber om ursäkt för det. Men vill bara säga att jag fick ett brett leende på läpparna när man hörde denna låt :) bra gjort! Over n´ out!
With lots of love// Matitto!
yeaaa tack så mkt.. sååft att ni diggar ! civil0lydnad : aavisst checka www.soundclick.com/Flummfilosofi .. nåra e cook gammla däär dock. Peejjz !
niiice loco viilka ere du dissar
taackmuzh .. noo a nadien, la wea es un session noma igentligen
hehe
shiet , tyng bre! keep it up bre! One! //MicMan
http://www.myspace.com/micman123
thxx daawwg
ibancito din skojjare, hähä de är töngt men reffen kunde du bett någon fylla ut så inte de falska på "vad ska och göra" resten va soft, keep tha shit up bro
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
häää aa reffen, la inte ner tid på den så ja förstår att många inte diggar den helt haha men ja pallante skriva en så ja freestylade fram den .. soft att du checka main pz