ShiiPaaN - Varför tvingar ni mej
ShiiPaaN - Varför tvingar ni mej http://www.speedyshare.com/275832167.html
Spelade in lite snabbt men jag e rätt så nöjd
lyssna o njut o släng gärna en kommentar;)
här e texten :
ShiiPaaN:
Varför tvingar du mej, att göra dt värsta man kan// din lilla horunge, va tror du du har för chans mot shipan// jag steppar in o tar ditt liv sakta o säkert// bara min ord skickar dej bort från världen// jag behöver shiden mer än mina 16 rader// när jag glider förbi e dt bäst att vara vaken// jag e ente här för o skryta om dt va dt ni trodde// men jag e en stolt alban, o du e en rutten bonde// jag fuckar dej på vägen upp, o värre på vägen ner// jag fattar ente vad du gör här i denna världen mer// im a proud albanian str8 from the southside// if u dont believe me prepare 4 a driveby// du kmr se mej utanför ditt hus me 50 blattar// kulor bakom micen, just då kmr du att darra// jag e alltid på topp, jag kmr altid ge er kukar// bara för att jävlas ska jag aldrig fuckin sluuta//
Ref:
Sluta snacka skit om denna galna albanen// detta e ingenting jag kan göra värre saker// om du ente tror på mej, så e dt upp till bevis// fuck internet beef, we take out to the streets//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|