Superb Feat P-Lex - Ta En Kölapp Ta en kölapp är en av världens grymmaste låtar !!!Borås represent !!! 033 för er efterblivna (riktnumret ska sättas på kartan och vi tar ansvaret)v.1 P-lex v.2 Superbv.3 P-Lex / SuperbMix P-Lex första nånsin så skyll på han !!!Superb Feat P-Lex - Ta En KölappSuperb Feat P-Lex - Ta En KölappSuperb Feat P-Lex - Ta En KölappKul bakfylle grej som blev verklighet, hoppas de gillas av damerna och er andra bögar(kramar)
kalla mig pappa, ja får dej att fatta du ska inte snacka kolla fakta bäst å akta innan p-lex börjar lackaför jaaa, behöver inte hype, behöver inte fight och du vet ja lägger det tajt mothafucka thats right AHdu är ett cp som röker hasch med korvja pumpar dej full med bly från min kalasnikovoch ni har inga cash för ATT ja hustlar eradin brud kommer till mej för att ja prasslar sedlarde glimmar från min framtand, de skiner från mitt halsband du spelar dansband och bögar på en sandstrandja sparkar dej blodig med min galonsulahåll käft innan ja skickar iväg en kanonkulaoch grabben kom inte hit för att säga du e coolja sparkar dej ända bort till playa del solnä nu ska ja träna så ja tar en banan införoch nu ska du böga så du får en banan införd! YA
första delen sista versen:P-LEx, haha ja åker till stockholmska fylla din flickväns fitta med popcornoch sen in i micron så hon blir kolsvartför hon tog inte den i munnen när hon blev påsattför MIN lem ha den e stor som handbolldu skulle haft den i munnen (precis) som ett tandtrollnär du tänker på mig så minns du natten sannaför ja vattna dej med säd som från en vattenkanna!