Jack & Sunken - Chicksen där ute
Shuuu en ny inspelad låt älska eller hata :D haha inget illa menat mot brudar hade tråkigt ;)
http://www.speedyshare.com/547702648.html <-- låten
Vers 1: Jickedy Jack Ref: Båda Vers 2 : Sunken
Jack
inget lamm kan stå imot min schärm// nej en puss på din kind,sen in i min farm// Hallå tjejen e du villig att ta den i din mun// bara sugaahh, o njuta en stund// Japp alla blondies som står på min lista// du kan suga på min kuk,men du e inte den sista// nej för många får besöka mitt sängpallats// för du e en av 100 som får svälja min sats// bruden sluta snacka,de e dags för skeden// ja har varat i en timme men nu e jag sleden// sleden som fan de dags att lägga av// men om du vill kan du få vara min sexslav// för ja märkte baby du e helt speciell// inte som dem andra,ja va med ikväll// så ja frågar dig vill du bli min tjej// detta va på skojj.nu måste ja gå så heej//
Sunken
sunken e här för att spana efter chicks// diggar alla bitches som suger på min dick// alla fin chicks, jag bara spanar in er// ni kanske inte vet, ni kanske inte ser// jag berätta hemligheten, så fattar de// så dags att öppna ögonen, så ni kanske se// stå emot mot maj, och min dragnings kraft// ifall ni vill så kan jag bjuda daj på saft// så kom lilla bitch ja kom lilla stumpan// vissa maj vad du kan, ja shaeka på rumpa// en liten låt med jack, så vi går till attack// till alla fina chickesen som gömmer sig där ute// jag vet ni kommer digga maj, yes absolute// så alla ni chicksen ja ni fett nice// öppna mina byxer o du får se en suprise//
Peyyz
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D
|