Gudalika - Tankar som bankar (netplay) Yes, nu har jag och Kalifatidess tagit oss tid att färdigställa det här släppet. Det tog lite längre än väntat, så nu är våran EP/netplay (eller vafan man nu ska kalla det) klar. Hoppas ni diggar resultatet! Håll för övrigt koll på kommande låtar/EP's från oss båda framöver, vi har en del grejer under produktion.01.Tankar som bankar (ommixad)Text & Rap: Klockan12 & KallifatidessBeat: Kalifatidess02.TillbakaText & Rap: Klockan12 & KallifatidessBeat: FortMinor-instrumental03.Musiken (remix)Text & Rap: Klockan12 & KallifatidessBeat: Fort Minor-instrumental04.Hundra procentText & Rap: Klockan12 & KallifatidessBeat: Fort Minor-instrumentalAlla låtar är mixade av Kalifatidess i Proclaimer Studios för Proclaimer Productions.Gudalika - Tankar som bankarFridens! // KL12&KALI
Sida 2 redan? Så underhållande...
Vad har man missat här då?... Otur att man inte har kan tanka ner på jobbet så jag lämnar ett spår för att lätt hitta tillbaka till tråden.Ska bli mucho intressant att höra detta...Den man kände igen va tankar som bankar men den som ommixad ska bli hörd när jag kommer hemBlesS pågar
Om länken ktånglar kan ni alltid glida in på klockan12s myspacebless