La2niC - Drömvärld
Tjo! Gjorde en låt för nån vecka sen så jag slänger upp den här då. är van att få dålig kritik så klaga på :)
Rap La2niC Text La2niC Mix La2niC Beat: Instrumental
http://www.speedyshare.com/960502752.html
::Texten::
Vers1:
ja mena vem ( vem ) Tog studenten nu Utan att gå ut skolan, sjukt eller hur men Ja vet, ja vet ja vet, ja jag vet. att allt kan hännda så
packa din väska, nu bär de iväg på en flygande matta, för jag ska visa dig en helt ny värld. där allt är möjligt jobba och slita fuck va löjligt.!
Yes så bara kom med mig, oh yes för jag ska visa dig. Oh yes jag ska visa dig allt mellan himmel och hav så bara kom till min drömvärld så bär de av
mot en värld full av liv som i lejonkungen och vad man än gör, så så vinner man tid helatin bara chill, ingen sak är för stor för att lösa... So lets go ooohh
Bajs stick:x2
Kom allihopa så ger vi oss av. Till en drömvärld. Där inga hinnder finns Kom allihopa så ger vi oss av. Till en drömvärld. Där inga hinnder finns
Vers2
jag säger bye bye världen vi ses någång för de ända som hörs är min glädjesång till detta underbara, dunderbra landskap världens alla, uppblåsbara svampskal
sammlas i mitten som plockepis där vart ända jävla kid blir en rappartist de går bra nu. de går bra, de går bra de går bra nu, de går bara bra nu så
sluta att klaga, de kan bara bli bättre för de är bara tjejerna som får ta den på smällen så man shit happents, jag skiiter i för man gör som man vill utan nanny mcfee
eller hur. japp japp, ja vet de eller hur. japp japp, de vet me ingen glöd utan eld så vi badar i stället och sen blire varmt genom smällen i bergen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|