Nån som vet va låten heter på riktigt som freddeman kickar på?
fan va nice Bobito ! och Jimmie , coolt mayn, du utvecklas så det knakar.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
bortrest från och med nu, kommer hem den 21:a, hoppas jag hinner få ihop ett bidrag då dagen innan, ska nog inte va några problem...redrum.
ph ? tkr de va skumt, kaggen tar detta
ROUSU
Sjukt bra uppstyrd tävling! Dock förstår jag inte varför domarna pekar så hårt på att det måste vara exakt 60 sekunder på bidragen. Tidigare år har det alltid varit 60sekunder +- 5 sekunder. Vilket jag trivdes med. I övrigt tycker jag det vore en kass idé att låsa den här tråden då man ändå vill ha lite hype och kommentarer på bidragen. Ses i Rond1, ska försöka flexa min stil lite tills dess så jag får bort min stämpel av att låta likadant som 2004.
mfs har ju för bövulen 1:03 ............ o en hel del som hade under 60 sek.......... aja. tänkte tippa (och går HELT på kvalets prestationer)Bobito vs Phase1Estet vs Jimmie Dabbe vs Mfs Fredawg vs Gyllander Kaggen vs HublerToppen vs KrissStorhets vs OlseppMG vs Ph
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Roligt detta, ska bli kul att möte pontus faktist... bra lottat och uppstyrt i övrigt. håller med om att de vore bull å låsa tråden, det är ju roligt å se vilka som följer å tror på än.!! till den som frågade om mitt beat, det är ett timbalandbeat, typ john hoe eller vafan de hette, minns inte så noga..=) bless mr P och dansken/D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fattar inte va som e så speciellt med Ph´s bidrag, ingen avancerad text, hackigt flow, inget vidare beat.. men men.. dommarna avgör! :) lycka till alla! ps, kaggen vinner!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Moderator
2007-08-15 11:41
Jag tror på storhets i denna tävling. Riktigt feta bidrag från alla andra också. Snyggt styrt Fonky och Coffe.
myspace.com/jiahprod
inget bidrag är iallafall längre änn 60 sek för mig :)
Bobito vs Phase1 Estet vs JimmieDabbe vs Mfs - Fredawg vs Gyllander Kaggen vs Hubler Toppen vs Kriss Storhets vs OlseppMG vs Ph
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Bobito vs Phase1 Estet vs Jimmie Dabbe vs Mfs Fredawg vs GyllanderToppen vs Kriss dessa tre ronder kan gå hursomhelst men vore skönare att se vad de fetstilta har att ge i efterföljande ronder Kaggen vs Hubler Storhets vs Olsepp MG vs Ph
Producent
2007-08-15 13:19
typ toppen som lät bra.. kaggens är helt okej. men i övrigt är det väldigt tråkigt i år...
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Philip hovensjö rockar hårt, men jag tkr Ainac's bidrag var hårdast av alla
yup vi säger väl så!
SKa inte klaga men tkr inte rätt personer gick vidare. men iallfal lycka till boys! PEACE
hejja alla alla var ganska bra synd att jag inte kom med :( buää Tror på kaggen och gyllander
www.youtube.com/prendel
Haha! Vilka lunarstormsrappare! Det fanns en hel del duktiga pojkar också.. men vafan. 70 bidrag? 54 personer som var sämre än de värsta här? Stackars domare..
Toppen börjar blir riktigt duktig på det här med att rappa
jag skulle hellre vilja se Kaggen o Hubler i final ju!
Get Random!
go kriss! förstår dock inte hur mitt inte kom vidare med tanken på detta startfält...ajja better luck next time.
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Det skulle varit roligt om storhets blir tvåa som vanligt, haha, fatta hur många silvermedaljer den stackarn har tagit.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
pinsamt av toppen :( storhets var bra. mer lyssnar jag inte på
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Diggar MG !
soundcloud.com/jerrones
diggar gyllander som fan :)
MG - HELT SJUKT BRA! Skulle fan platsa in på 106 And Park. Överlägset bäst och tyngst i kvalet. Nya battle kungen du påminner lite om BT (Shazaam) flow. GO MG! :) Jag som diggar Hub Hub Hubler men nu blev jag otroligt besviken. Battle kanske inte e hans grej men får se hur det går i rond 1 det är ju många ronder kvar ;) . Var svårt att välja vem som skulle hamna på 5:e plats på min Top-5 mellan Hubler och Storhets.Min TOP-5 i nummer ordning (kvalet) 1. MG 2. Estet 3. Toppen 4. Kaggen 5. Hubler (6. Storhets)
tack alla som gett kritik =) knas att man får man möta en av sina bästa polare i första ronden... haha knas. Men så kan det gå...
toppen va tung kaggen också
Hoppas på Olsepp! Roligt med lite nya, tycker han kicka shitten tajt också. :) Ska bli kul att följa han../wirram
HANINGE
MG vs ph blir sjukt svår att bedömma då jag vet att båda har skillsen men kan tänka mig att mg vinner med små marginaler för att han kan det dära med battle lite bättre., hejjar på er båda
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Producent
2007-08-15 21:51
Såhär tror jag det blir :) Bobito vs Phase1 - Lyssnade igenom deras bidrag och jag tyckte att det var ett rätt så lätt val att fatta. Jag tror på Bobito i den ronden. Lät som att han kunde sina saker så mycket bättre. Estet vs Jimmie - Estet lätt som han alltid gjort. Lite smårolig med schysst attityd och humor. Men Jimmie förvånade som fan och jag tyckte att han helt enkelt gjorde ett bättre kval. Dabbe vs Mfs - Dabbe förvånade, har aldrig hört som honom såhär! Men jag gillade. Mot vad han gjort tidigare är detta kaggens vikt i guld. Men jag gillade Mfs bidrag också! Tror det kan bli en jämn fight. Men tror ändå på Mfs. Fredawg vs Gyllander - Har inte lyssnat så mycket på någon av dom förrut. Men Freddans bidrag var helt okej. Knullar din mamma / Mumsfillibabba fick mig att garva lite :) Fast Gyllande var jävligt tuff! Han lät då bra mycket säkrare än Freddan så jag tror på honom. Kaggen vs Hubler - Jämt, båda har fett delivery och tuffa röster men Kaggen har ett väldigt trist och enfomrigt flow. På den delen vinner Hubler. Läste nånstans högre upp i tråden att "jag tror på kaggen på grund av att han kan få upp så sköna texter". På den delen tror jag INTE heller på Kaggen. Var det inte Hubler som vann en av lyricisms texttävlingar för ett tag sen? Aja... Jag tror på Hubler.Toppen vs Kriss - Motivering onödig tror jag.Storhets vs Olsepp - Jag vet inte riktigt vem jag ska tro på. Storhets kan det här med att rappa fast det låter typ likadant hela tiden. Olsepp har jag aldrig hört tidigare, och hans bidrag var sjukt fett! Om Olsepp droppar ett sånt här bidrag i Rond 1 tror jag på honom. Men annars Storhets. MG vs Ph - MG var tuff. Hade inte hört någon av dom innan men jag gillade MG! Fast Ph var sjukt tuff också! Älskade verkligens hans flow. Tror på Ph. Summering: Kul att detta annordnas! Big up till alla domare. Ge oss en sjuk rond 1 nu!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
kaggen vinner om inte gyllander stiger in som "jokern" i battlen!
karlstad!
ODSET bobito : 5.29 dabbe : 5.13 estet : 3.01 fredawg: 4.58 gyllander: 4.65 hubler: 3.65 jimmie: 3.98 kaggen: 2.95 kriss: 5.12 mfs: 4.68 mg: 4.00 olsepp: 1.97 ph: 3.67 phase1: 4.35 storhets: 2.45 toppen: 2.56 // mvh svenska spel
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
Ingen chans att domarna skulle tagit ut fel rappare osv de tror jag inte, sen att vissa kanske tycker att någon enstaka ska bytas mot någon annan är en annan sak liksom.. men överlag så helt rätt! Personligen fanns de inte många kval som jag gillade som även kvalde in, men nu efter lyssnat på vissa som inte gått vidare tycker jag det är ett korrekt och bra beslut om vilka som är vidare.. fanns dock en som jag tycker personligen skulle gått vidare (akin ). Men tumme upp för att göra detta! Ni sköter er bra! Eftersom de mesta inte föll mig i smaken så hoppas jag på en rond 1 med mycket högre kvalite i mina öron sätt så att säga.. toppen la enligt mig de bästa kvaletbidraget och har nog en bra möjlighet att vinna, hubler och storhets va ganska coola med och har givetvis chans. Något jag inte gillade fullt ut men jag ändå tror på är Dabbe , helt udda stil mot vad någon har här och ju mer man lyssnar på den ju destu bättre blir den och tror du kan gå långt med. Resterande låtar var inget jag höjjde ögonbrynet för men en del nykommlingar som jag aldrig hört som ändå fick mig att snegla till lite och de kan säkert överraska dom med! Sen finns en hel del namn som vart med förr men som jag inte gilla riktigt men givetvis kan gå långt med.. men då tror jag de måste bättra sig i rond 1. De e typ va jag tycker/tror och så ;)Lycka till alla! Hoppas på en till tävling snart efter denna så man själv kan pröva lyckan för en gångs skull :P haha Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toppen var sjukt jävla skön
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
ph kommer vinna.....punkt
/ Känslan tar mig dit EP2009
go KAGGEN !
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Durlind Jag tycker också att Akin skulle kommit vidare :(. Men hans bidrag var 0:54 minut lång. Kanske därför han inte kom vidare??
Bobito vs Phase1 Estet vs Jimmie Dabbe vs Mfs Freedawg vs Gyllander Kaggen vs HublerToppen vs Kriss Storhets vs Oslepp MG vs Ph
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Tror detta kan bli intressant, tycker P och dansken ska ha fett med cred för att dem styr upp detta. Kul!
.
kaggen, gyllander, ph, storhets och toppen va grymma! :)
haha chea :)
G-G-G-G-G-G-Gyyyyllaaaaaaaandeeeeer!
Aldrig mer....
Hoppas det blir bättre i rond 1 asså, tyckte det nästan bara va helt okej, det var nån som stog ut lite mer bara :) Tack perfektion och ni andra, för att ni fixar sånt här shit :D
kriss krossar !
FUCK ASI CREW AND ALL TOYS !
Förfan grabbar !!! "Kom ihåg att hålla tråden ren nu och klagomål ang. vilka som kom vidare osv kan ni hålla för er själva, tack!"
Giggen "En Röst Utifrån " tycker att ni lyckats skrapa ihop ett bra game. dock fattas ett par favvoriter för mig, ska bli kul att höra rond ett nu för i mina öron så har mestadelst av starten lagt de bättre but hey de va ett kval nu är de foe reeeaaaal ? typ kanske ?
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
well jag följer väll denna värdelösa strömmenBobito vs Phase1Estet vs JimmieDabbe vs Mfs (göteborgsfajt!) Fredawg vs Gyllander Kaggen vs Hubler (to close to call! :O )Toppen vs KrissStorhets vs Olsepp (synd att olsepp fick storhets i första :P)MG vs Ph alla mina tips är förutsatta att alla gör lagom seriösa bidrag, vet inte men dabbes kval känndes inte helt seriöst..
dumboleifi P18 : indeed dig att han fick storhets i första =P