Villy - Svar på tal (Chapman diss)
Jaao nu kommer svaret^^LÄÄÄNK Kritik uppskattas! peace.
fet låt ;) har alltid diggat din röst, du tog han lätt.
lät som om du tog han i denna iaf =) good work, men blir lite seg mot slutet men ändå najs..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TÄÄÄT, du vann enkelt hörde hans diss omg...har han verkligen rappat i 2 år ?= fyfan
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
haha tack, aa 2 år haha :P
nice done diggades.. keep up villy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aiight villy ;) Fick den direkt du droppat, riktigt fett faan! Killen leker allmänt, är galet trött på honom, äntligen någon som sätter honom på plats :)! Fett låt som jag redan sagt, fortsätt så hära digidivilly :). Kommer även kasta upp min diss mot bögen! UPP WHOA !
Brutalt nice, mannen alltid skönt å lyssna på ditt chitt, riktigt nice. peace brushan!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo
Upp me texten villy
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
tack, kan langa texten när jag e hemma
Här e texten, vene om den stämmer :D men jag försökte iaf :D Du är det som finns under en toalett, jag menar, en stor skit som bara spolas bort. Du är en glappande bög, som bara slickar min röv Och jag vet att du diggar när Ville kickar det skönt Du skämmer ut 186, men din fuckade rapp Och din diss va droppen som du kacklade fram Sluta göm dig lilla jocke, kom nu fram. För du är ingen mer än en desperat våldtäcksman Du ligger off-beat och du kacklar fett kefft. Med din råttfeja ser du ut som hacke hackspett man kan hitta din mamma nästan vart man vill. Hon finns till å med på nice price på burger king. Du är som en liten mus, medans jag är king kong. Din spiksnopp har typ samma size som en prins korv Du baitar från mig medans du dissar mig. jag ser till att hela vallentuna pissar på dig.( bitch) reff : du våldtog lilla emma. Jocke du måste skämta backa bak för du, fattar snart. Att jag lackar av innan du kacklat klart ( bitch) Så, vem är kungen nu ditt lilla gullefjun Din mamma sög för mycket kuk så hennes tänder flög ut hon har skabb ( usch) och får snoppen så ofta saggen i fejjan mera likt pomperipossa Jag nämner ditt namn igen, så nu hypar jag dig Du måste va jävligt kåt eftersom du baitar av mig Å du snackar om tjack, fast det va du som torskade. Å sen säger du, att du fått skiten från tobbe men, alla ser igenom ditt falska spel du snackar om pokemon, du är en rappande get. doktor P vafan är de?- doktor pedofil Du leker G men igentligen så e du senil. att du inte skämms, det fattar jag inte för du är så fucking off att du stammar på rimmen Du får inte kompispropps, dina kompisar skrattar jag gittar nu faggot, så ta hand om tjockis natta REFF
fan blev ett fel Du är det som finns under en toalett, det ska stå Du är det som finns under ett toalock
Du har shysst röst, diggar detta, keep it up mayn!
skön röst & nice text Big up!
???? ?? ???
Du utvecklas, keep it goin:) soft shi
Det är bra ville pille =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Har sagt det förut och säger det igen, Jocke fick snoppen i munnen (ursäkta ordvalet)
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
ingen aning om vem Jocke är men det här va soft soft :)
vart är hans diss då? har inte hört tror jag..
Kolla i Radikalneutral P0 gästbok, langade en länk till hans diss där.
Ja gillar din stil , du lägger det tajt , fina rymse . men ibland är rymsen lite sämre 7/10 Keep it up , Pz and Löv
tööööngt chitt mayn! ;)
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
A-M-C Du vill nog inte ens höra hans "diss" >_<
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
najs najs :) diggar som fan =) najs flow + röst!
hans skit tar du ju lätt.. han var ju yber keff!
Producent
2007-08-19 04:11
Fett mannen Hel Fett! Gillar din röst till 100% Good job!
Flyger fritt, landar platt
länk plz
"Jag hatar citat"
NY LÄNK
Jmkproduction @ || Du är Lika billig som nudlar på Lidel Bitch. Jag är som gubben i lådan , har alltid nått på G