ny länk någon = )
Peace out, get laid !<br><br>
feet låt som faan asma. finns inget att säga förutom feet. hoppas på att svara med dom lär vara knäckta reedan för du ägde dom totalt. peace!
fyfan va fett! haha så galet
fuck it...
Så jävla dödade, fyfan va bra asma :) up! one.
myspace.com/herrolsson026
Din vers till elegant va så jävla clean älskar den verkligen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså han e inte ens värd dina dissas asma! kramar
Detta är min forumsignatur
Ska kärlek visas skall den visas till denna dissen, haha fyfan så jävla clean och klockren låt =) helt sjukt grymma texter, haha vart fan får du allt ifrån? riktigt najs :)
dissar*
Detta är min forumsignatur
yeah me like;D , alltid sköna lyrics , å ditt flow kan man inte klaga på gillar dock inte dialekten så mkt men , du lägger de fedt skönt ändå.. PEaCE!"
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
Måste nog hålla med P-Lex P24, han är inte ens värd att spillas tid på egentligen, hahaha.. Detta är iaf asfett, fyfan :).
Haha den bli fetare ju mer man lyssnar på den .. och aldrig för mkt nässnack om man har en pinokio näsa ;D acapellorna skiten och de är fett som fan haha den dödar mkt mkt ! se ya äzm
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
denna var fett som fan, tycker synd om "elegant eller vem det var, den va soft, och fan blir bara skönare och skönare att lyssna på. så BIG UP!!!!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Hahaha, fyfan asma jag älskar dig :D''jag har sett mycket blä, hört mycket skit!'' peppar peppar ta i trä, du hört digsjälv på beats G <3 Mycket bra asma ! det är folk som du som sätter skåne på kartan, love <3 (:
Whoa är fett bäst, dom du dissade sitter å säger "åå vilken bra låt jag är mållös" hahahahahahahaha
Upp i snoken ska det!
Hahaha, detta är fett josh :) Bara en sak som är kass, du ska inte sjunka så lågt så du dissar Mike haha, han står 2 världar ifrån dig. Men låten är sjukt tung, gillar din svenska till max! Upp !
doonplume@hot...
Tung beat! fett flow! delivery är fett! texten är mördande! fett najs asma! kul att du o fonky blivit vänner :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Asma, yes jag har redan checkat din myspace, "hated" eller vad den heter är skön, den diggar jag. Men ja, haha. Kör din grej och lycka till, eller nåt, haha. Yo!
haha över fet mayn "c-us" "sång" på slutet fy fan vad jag flabba ... du käka upp dom som Homer kränger sina munkar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla wannabe carola hahahahahahahhahahaha
B
Najjs :) Astma flåsar ut dom som vargen :D
den här snubben leker G, klart jag retar såna bögar om han kollar hit med näsan, kan han peta oss i ögat
Riktigt skön,, Du hadde bra flow , Beatet va riktigt bra.. Refffen diggade jag inte dock.. den kunde du gjort bättre.. Big up !
Mc´s Spottar Verbalt
HAHAHA fan va fett mannen.. Bra flow och allt .. mään tungt som vanligt :D
mrykw - no shit
hahahah ja svär min accapela i slutet tog pris:D hahaha sammer :P bra diss faktiskt!
tack. galenskap! jag har ny msn adda mig så vi får ihop hemsidan :) c-us, sluta slicka min röv. jag tycker inte om dig ändå. P-lex: hey man, jag dissar inte dom här killarna för att dom är dåliga rappare, jag dissar dom för att dom är dåliga och tror att dom är bättre än mig. sen la jag inte ner någon större energi på det, det tog långt tid för att jag väntade på funkys vers.. men jag blev otålig och släppte själv. så där har du hur det gick till och varför. JAG HÅLLER PÅ MED EN EP/TAPE SOM NI MÅSTE HOOKA ALLA, MEN DEN ÄR PÅ ENGELSKA. jes, någon mer?
Haha var ett tag sen.. men nu är skåningen igång igen..! :b
Hur mycke knark har du knarkat idag
hahahaha skulle fonky va med dig, han käkade dig upp och ner?
fexy, klart! better recognize ;) c-us, japp det är möjligt att han gjorde, men till skillnad från vissa här inne (nämner inga namn) utvecklas jag... *fNIXixXIZ*
Tungt skit det här, men tyckte dock melanspelet va jobbigt/onödigt. På tiden nån satte Elegant på plats.
where my smokers at?
Mannen ja svär på mamma ja får snart ett återfall.. kommer dissa sönder han snart, men ja försöker hålla mig!
den va bra så men digga den nog inte fullt ut typ ;) men den va bra gjord iaf :] Pz!
Tycker uttalet va jävligt otydligt i den här låten.. :\ brukar vara lättare att höra va du säger.. inte lätt men lättare iaf ^^
Hur mycke knark har du knarkat idag
hahaha woord c-us.. du kan inte dissa sönder nån! och till låten; den va rolig ; D alltid kul o höra såna här låtar med dig asma ; D
Make love not war
Ska lyssna strax, håller på o tankar! Lyricen e tjock. återkommer kanske. Pz
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
mannen snacka inte om min brud, du vet att om non snackar om henne så blir det beef! ja har slutat helt i gänkligen s¨å det gör ju inget om ja svara på din... ja bryr mig inte längre, älskad eller hatad har slutat emd musik!
1hour limmit wait .... hours
bajsar ner forumet 4life :)
c-us Ena sekunden suger du hans röv å säger det är fett nice diss sen säger du nästa sekund att du ska kasta en diss mot han
Upp i snoken ska det!
Momiz Jag kanske är dum i huvudet, men jag tror Mike lagt av med dissar på riktigt nu.Till låten Texten: Haha, du har jävligt roliga rader. Bra rim också. Fyndiga punches och tighta dissar. Du lägger alltid lika sköna texter.Rappen: Har börjat digga skånsk rapp sedan jag hörde dig. Du flowar fett som fan. Tight röst för sånt här också. Gillar dig mycket mer på engelska men det är irrelevant. ;)Beatet: Antar att du inte gjort det själv, men det är jävligt tight. Gillade speciellt dessa delarna: "''jag har sett mycket blä, hört mycket skit!'' peppar peppar ta i trä, du hört digsjälv på beats G bitar, sånna vi bryter dig i schitzofren för den ena världen är mytomani " "så mike, är du två världar är jag ett solsystem med en jättepenis som lär din girl att inte va horig mer " "det här är snubben som står med vapen på sin tape men jag blir mer rädd för hans näsa, det är farligt med sånt face " "man hans näsa är så stor att han har aldrig läst en bok och rymdraketer från nasa basar på hans näsrot jag ska spå hans framtid, här är min orala profetia om två år?, han gör mat i min lokala pizzeria " "han kommer få en kina-box, fuck ris & vårulle skulle han våga sniffa koks gör han det med en tågtunnel elegant är lågbudget, snälla jag har knappt lackat på snubben som luktar mer fitta än min laxmacka vad?! "
Wazaaaa
Oj, läste att han skulle svara nu, my bad. :) (Mika alltså)
Wazaaaa
"man hans näsa är så stor att han har aldrig läst en bok och rymdraketer från nasa basar på hans näsrot" Haha, riktigt skön! Big up Ääääsma!
Hokkar gärna på Collab!
thnx david, ingen mer?
Fett Mayn:D
- Patee Music ²ºº8 © Patrik är en knasig nööt Ganska dum men väldigt sööt
thnxx gubbar. är det bara jag eller måste moderatorerna skriva något i tråden om att dom rensat? fan ;P
alltså det är gaaaaalet skönt haha hahaha fan vad skön haha:D!! men alltså asma jag gillar dig mer i grova beats:D!! galna!! som dizzen till kaggen när du dropppar med anta!! aja peace man sparas på datorn peace!!
haha beatet är överfett ! andra vers var bättre än första men bägge höll klassen på en bra nivå ! nicee shiiet asma ! puss
FAN VA DU SUGER !!!!!!!!!!!
Jasså?
så fucking tighta rader du har asma:d riktigt bra skiit ;)
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/