Skutte, tack så mycket! Nästan den längsta kritiken jag fått hittils, haha! =) Tacktack.Texten: Först intro Vers1: Fett med kärlek, du vet att jag ser allt / Din glada värme blev utbytt och du raserad. Men du ska leva, för livet är ju inte slut / Hon var inte bra för dig, idag är inte förut. Huh, kärlek är en mystisk sak / Som ibland pajjar allt, fast är underbart. Minns dagen så väl, då du skickade ett SMS / Där det stod vad hon sagt och vad som hade skett Jag lovar mannen, jag kände precis allting / Men du måste släppa henne, hon är ingen framtid. Du måste leva imorgon, bara glömma igår / För du ska följa med mig, när jag går härifrån. vänskapen kommer att klara allting / Kärleken vinner inte dig, det händer aldrig. Du måste tänka på dig själv nu, absolut ingen annan/ Hade hon varit bra, hade hon nog stannat.Refräng: Du måste släppa henne nu, hon är borta min vän / Men du är inte slut, du kommer hitta kärleken / Även fast du har blivit sårad förut / Så kommer du att finna kärleken tillslut.Vers2: Minns du alla gånger, vi har skrattat tillsammans / Men när det blev ni två, träffade vi inte varandra. Jag var nog avundsjuk för att jag var ensam ett tag / Men nu står jag stark kvar, med sällskap idag. Förut hade jag samma tankar du / Att det inte fanns, men jag hittade tillslut. Häng inte läpp, det finns någon för alla / Ävne fast den nya, inte är densamma. Du kommer glömma, det lovar jag dig min vän / Det sjukaste saken i hela livet är kärleken. Sluta fundera, börja att leva / Saker är komplicerat, du vet vad jag menar. Jag älskar dig, kommer att stötta dig / Bara du försöker kämpa, och är med mig. Du måste våga dig ut, det kommer att bli bra / Även fast du vill bort från allting och inte finnas kvar.Refräng Du måste släppa henne nu, hon är borta min vän / Men du är inte slut, du kommer hitta kärleken / Även fast du har blivit sårad förut / Så kommer du att finna kärleken tillslut.