hahaha, sånt här blir man glad av :D
Klockan är tio över tio.
Riktigt illa :/
Yäh!!!!1ett
Den här är skön mannen vi fler collaber haha ; ) peace mvh en i SB
fyfan va kasst! bli bättre på allt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta är riktigt kasst
www.samyprod.com
alla detta är braa låt fatta
http://www.stanislav.nu
Den första killen ligger lite ofbeat tycker jag men. malek, du var ju fetast på låten. och diggar din röst som fan Stanislav : du har blevit bättre måste jag säga. men du har mycket kvar. men jobba på. inget jag lyssnar på mera typ!:O
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
tack för bra kretik. Är lite nybörjare men vad betyder ofbeat?
Offbeat ska det stå. betyder att du ligger fel på beatet!:P
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Stanislav P15 - Jag vet faktiskt inte ens om jag ska kunna tro på att du ens försöker på riktigt, eftersom du uppenbarligen inte har något sinne för musik alls... För det första kolla jag en låt där du säger någont liknande som "man ska inte sitte inne vid sin data/du ska gå ut å kolla på din skata" det rimmet är ju katastrof, inte för att det är data/skata utan för att meningen är ju bara , ja vafan ska man säga, urdum, finns inget sammanhang eller inte ens någon koppling, alltså du har lagt dit den raden för rimmets skull.... Du kan heller inte rappa, då menar jag faktiskt inte att du måste öva på flowet för du använder inget flow, du ligger offbeat och ja jag vet inte, antingen är du tondöv eller oseriös... Jag är oftast inte "elak" när jag ger konstruktiv kritik men detta går inte, ja kan inte i min vildaste fantasi tro på att du ens kommer att nå upp till frizon standard för detta är wack, mitt bästa råd är att du lägger ner eller gör detta på skoj och håller låtarna för dej själv eftersom dina låtar enbart får negativ respons, åtminstonde kan du göra massvis med låtar under det kommande året och sedan kommer du tillbaka år 2009 då du kanske kan lägga ett ord i takt... Ledsen men detta är inte musik och heller inte någonting som borde få kallas det....
www.samyprod.com
Förstår inte riktigt helt.
bärs_grabb P0 - Vad är de du inte förstår?
Underground
offbeat kan någon förklara mer :P
Man att du inte ligger i takt till beatet , Ohhh
soundcloud.com/jerrones
jaa:P att man inte ligger i takt med beatet ? kan man förklarar det på nått bättre sätt eller ?:P haha
Förlåt för man frågar ni klagar på att jag är offbeat hur ska jag kunna få veta annars lixom.
jaa:P men du behövde tre st som sa innan du fattade:P haha.
sooooft beat boooys .
Hejsan hoppsan
jag gillar den faktiskt
www.youtube.com/prendel
prendel P20 ok Tack
det är nått med din röst stanisla. du e inte bäst i världen på att rappa, det kan jag inte säga, men du sätter det i takt iaf. Men det som gör det bäst e din röst fan. Det låter som en stor neger i usa (ta inte illa upp, men du låter farlig iaf) big upp till er andra också
www.youtube.com/prendel
prendel P20 Ok Jasså är det så
en sak som e synd stanni ! är att dina addlips är lite för höga! tänk på det nästa gång ! annnars inget o klaga på !
NOT
Yeeaaah maaafhaakka
zurre P19 OK tack endå
hahaha riktig fet vers stani !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahah, så jävla najs stanislav!!! : D hahaha rimmen e så sköna,
Peace out, get laid !<br><br>
Bers_grabb eller va du heter.. off- beat menas med att du inet flyter i takt till beatet.. o de stämmer verkligen.. saknar helt taktkänsla! keeep on going mannen!
Fa1keN P19 : Du förklara iallafall bättre. Nu vet jag! :D
detta är inte bra! men jag tycker att stanislav gör de lite lite lite bättre! rätt bra från stani endå..! förr va de värre.. det är inte bra.. men du gör de lite bättre.. träna på baii!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
fettfett... dina dubbs sitter perfekt.... bra tema oxå. riktigt roligt, kossan flyger o grejjer.. :'(
ROUSU
Tycker det är synd att folket på whoa fortfarande langar en jävla massa kommentarer till denna snubben, vi alla vet ju att han inte är seriös med sin musik. Visst, han kanske är seriös och vill ha kritik på sina låtar men det tror jag knappast eftersom han varken tar till sig kritik eller använder sig av den kritik han får. Ursäkta att jag är lite kinkig men jag är allmänt trött på allt ikväll och då pallar man inte med att sånna här personer får uppmärksamhet på detta sättet. På tal om uppmärksamhet, jag tycker att whoa folket ska vända sin uppmärksamhet till nybörjare/mindre erfarna rappare som lägger upp sin musik här på whoa för att få kritik men inte får det, eftersom ni hellre ger folk som Stanislav er uppmärksamhet än dem som verkligen behöver det. Det var nog allt, förövrigt så håller jag med Samy05 och k1ngs1ze . Peys,
Nilo: bra sagt!
dra åt helvete va kass du e ! inte bra...
Stanislav.. är det han på youtube? Herregud isåfall.. den killen är katastrof.
Västkust Rockerz
men vafan.. kul att du kör!
Västkust Rockerz
Det låter som en stor neger i usa (ta inte illa upp, men du låter farlig iaf) hahHEHEHAHAH
upp för stani
www.youtube.com/prendel
Jag förstår inte hur ni kan tycka de här är bra, för mig låter hela skiten som ett dumt skämt. Vet inte om det är första April på whoa varje gång stanislav lägger upp en ny låt för det är riktigt riktigt dålig skit han lägger upp. Låter som typ en 3 åring som typ har inflammation i tungan eller något? Ingen text, inget flow och rösten som jag sa innan ... riktigt dålig. Lack kritiker.
www.znapmusic.com/klockren
Stani du rockar. tror nog du borde fråga samma sak som din polare om offbeat. pussis
Rap
Stanislav äger ! :D
Alla vet ju att stanislav har nått problem och verkligen inte kan göra musik eller utvecklas. Fast, bara att se det posetivit.. Alla som hört stanislav vet ju att man är bättre än nån =)
stanislav har ju mest laidback flow på hela whoa ju;D
1 ord räcker "katastrof" Seriöst stani. du har "ylat" i över 1 år nu, bli bättre
www.djpolar.se
haha!!det här va absolut inge bra!
oj mkt bra, du kommer bli stor. Vilket flow asså ryser ju, Adlipsen älskar jag! UPP!
https://soundcloud.com/mendelsonbits
go, stani, it's ya birthday, we gonna sip baccardi like it's ya birthday......... not..... dock rimmen e jätte coola stani! ;D"Japp, kossan flyger förbi mitt hus, det va tur att jag hade mitt ljus!" "Jag hade tråkigt, satt på mitt rum, alla jävla kosser är så jävla dum! Jag kollade ut, såg en flygande ko, det var en konstig ko, hade en sko! blablabla, myror i mina kallsonger, tappade mina kallsonger, blablablabla....." helt jävla klockrent Stanislav! rimmen o gramatiken e super! :D grymt gott skratt! :) tro mig!
Take every day like it is your last day of your life...
Stanislav got the retarded voice of madness... Seriöst stanislav fattar du inte att dina såkallade polare bara driver med dig.. hela din familj och din omgivning driver med dig.. fattar inte hur du kan reppa din såkallade stad när dom sitter å skrattar åt dig bakom ryggen.. men jaja vet inte om jag skall skratta eller gråta. bokstavligt talat..
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
Lillpolacken P15 : jag fick myror i mina kalsonger och tappade mina polisonger lyssnar du noga så hör du att han säger polisonger, men när han fyller i så råkar han säga kalsonger.. men nu fårstår du att lyriken är lite bättre å roligare va? haha