nerladdad 35 gånger :/ snälla ge lite komments !!! :) upp !!! :D
Den är skön =) har lite skumt flow ibland. tycker jag :P men aja peace fortsätt :)
Tack :) mer, mer mer komments :D Vakna whoa kl e bara 20 i elva ;)
BEATET VA RIKTIGT FETT MANNEN!. lust o skicka?. du lägger det braa fan;) men kvaliten känns osäker? o mixen kunde vart lite bättre;) men texten sätter sig;)
Utalas säta pe
Den var bra:)
Heuz - Big Boss Dawg
Najjs mannen GGillar dig bara mer och mer bejb:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ZoOorkizZh Tack, Mayn aa Visst :) addar din msn ;)
Heuz P15 Tack Tack :):D Ace2n P14 Tack Brush ;) Gillar dej med Bejb :):);) Upp whoa :);)
Tack :) :) :D kritik whoa!! :)
Den va härlig :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Tack :) tack :) mer komments whoa !!! :)
UPP WHOA :o GE MIG MASSA KOMMENTARER NU SNÄLLA SNYGGINGAR ;)
Jaaa undrar vems beat det var ;)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
jag undrar det osså :P :D jag undrar vem som e lat osså :O vi borde byta nick ;)
HAHAHA, ja det kanske vi borde ;)
jag har aldrig hört dej förut men namnet lockade mig till att checka.. LAZY G sjukt cleant!
men låten va inte det bästa men absolut inte dålig! skulle vilja höra en låt med dig med lite mer "tryck" i..
pz man
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aight aight, :) tack mannen :) aa det kommer väll snart det :) hörde du inte netplayn?? :Ddär var en låt med lite tryck i :) kan nog länka den till dig :) skickar i gb :) PEJZ
gör så man!:)
Fan va sooft! du har utväklats..! texten är inte så tvär fet men ändå nice! diggar din röst i denna! men reffen var dålig.. den utmärktes inte! men fortsätt såhär mayne! Peace!
fett brush.
tack tack :) <3 mer kommentarer whoa
Nice låt. riktigt skönt beat.
-:- myspace.com/AyandaS -:- -:- youtube.com/soulfreshsoclean -:- -:- Ayde Bror -:-
den va sådärr har hört bättre, carolinlåten va mkt bättre, den dunkar fortf. i mina speakers
Does it look like I care?! o.O
ayana Tack :) liltodd ehm den har jag inte skickat till nån -.- :P hahahaha :P men men tack tack :) men den e skit gammal typ sådär... 5 månader lr nåt :P
maha jag vet :D kommer inte ihåg hur jag fick den men du borde iaf skicka runt den för det är den bästa du gjort :)
Does it look like I care?! o.O
nub
Upp Ge kritik!! :))))) 165 nerladdningar nu needar man bara kommentarer o kritik :)
tänk att den fick ännu ett upp efter det sista uppet :O
Denna låten e najs Gillar Beatet Reff & text funkar Bästa på länge?
hihi mja :D nästan :) krossade drömmar e den bästa låten hitils :D:D upp! :D
helt seriöst! det här var verkligen uselt! sjukt dåligt helt seriöst! dubbs ligger mkt efter som dig retard! haha ska försöka skriva kritik tillskillnad från dig., Flowet är inte så bra när beatet är så passt snabbt,. godkänt dock., Dubbsen ligger helt fel så satsa på att få in dem.., sen att du försöker sjunga är ju katastroff., falskt o halvt dana toner,. tränna först ditt flow och allt sen kan du börja med att träna sång,.. till nästa gång! snacka inte om andras rap när du ligger på en nivå där man ska va tyst så att man inte skämmer ut sig,..
vill ni ngt så ta det i min gb för jag kollar inte trådar
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
aldrig hört dig tror jag :P men flowet måste du träna på och texten går alltid förbättra :) Sång njaa det vetefan om du ska köra på.. vet inte riktigt nått mer att säga förutom träna :D pz
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
trodde inte ja skulle säga det, men denva soft... ^^ nice
You can say what you want, just spell my name right!
tack maddogg :D det uppskattas :D:D Upp :D!