Clean Pete (fka McPee) - Dumma av din rapp (Diss-svar Bronka)
Shudululu!
Fick en "diss" sent på kvällen. Dagen efetr var mitt svar klart... han har redan svarat på denna och den sög så jag ska inte köra något mer.
Hans diss som jag svarade på: LÄNK
Men här är min svar! BLAO!
MIN!! LÄNK SPPEEEDY!
REF:
Ska du komma med sågar? Kom om du vågar! Hugger av ditt huvud och lägger det i en låda Men lova att du slutar slummra BRANDT folk blir bara dumma av din rapp din fjant
Ska jag falla som en kloss när jag röker mina bloss? Jag faller åtminstonde du blåser bara bort (clean pete) Bronka kryp tillbaka till ditt hål Kom tillbaka om några år - när du fått pubishår
VERS 1
Ey mannen, du tror säkert att du låter farlig Men Jag lyssnade på o dissen tänkte "Fan är han allvarlig?" försöker spela ball med din mordböglåt Känns som någon borde utveckla sitt ordförråd
Okej - du är den enda rapparen i tyresö för jag är mer än bara rappare din jävla tönt du är en stammande, rappande, invalid du måste fatta de, slaktar dig - du är ingen individ
Så ta ditt liv. känner du dig ball? "Clean Pete gör en låt och han nämner mitt namn" Åh du måste känna dig bra stolt, din hora Du battlar mig men har redan förlorat
du Rimma Mig på dig och är på bär det enda som saknades var tjej o gay o här o där McPee? mitt namn är Clean Pete Och jag är den som just nu äger upp dig på ett beat
REF:
Ska du komma med sågar? Kom om du vågar! Hugger av ditt huvud och lägger det i en låda Men lova att du slutar slummra BRANDT folk blir bara dumma av din rapp din fjant
Ska jag falla som en kloss när jag röker mina bloss? Jag faller åtminstonde du blåser bara bort (clean pete) Bronka kryp tillbaka till ditt hål Kom tillbaka om några år - när du fått pubishår
VERS 2:
Shit din diss hade inget sammanhang Så varför skulle jag ens vilja ta det man mot man? Johan Brandt ta det lilla lugna Mina vänner är fan inga jävla småungar
Jag skrattar när du säger hiphop-wannabe Jag ÄR hiphop och matar dig med arsenik Varför ska jag backa? Vad är det jag ska fatta? Det är ingen annan än du som kommer att bli slaktad
föraktad av folket som lyssnar på din skit Och jag kan inte ens förstå att jag slösar min tid Så håll käft!(KÄFT) Jag är den som reppar Tyresö Hela vägen från fornudden till brevikshalvön
Du kan säkert slåss men lägg ner musiken för om fem år ser du säkert store rubriker "kom på audtion äkta wannabe-rapper sökes" du går säkert dit förgäves och försöker
REF x2:
Ska jag falla som en kloss när jag röker
WWW.MYSPACE.COM/CLEANPETE Check it!
|