Hubler & Bross - Ett barn dör Tju!Vi tänkte jumpstarta vår nya grej med den här låten. Det kommer nog att komma upp nya låtar inom en ganska snar framtid. Ni kan hålla er uppdaterade på vår myspace.Länk till låten Texten:okej min kväll den får en drömstartkör ner ett dött barn i en köttkvarn och sedan sätter mig och runkarjag kommer in i rummet, mejjar ner din mammasparkar din syster i fittan, skrattar och rycker i bindandin farsa kommer ner för trappan så jag laddar omoch knullar han i röven under hot medans jag skrattar gottär ingen mördare, jag ser mig som en dödsängeltröstäter mensblod du lämnat på mitt köksbordjag tvingar in din mammas fingrar här i köksfläktentittar när hon gråter och sen slickar jag på köttfläckenjag skiter helt i om din mormor hon har lungcancersprätter henne på mitten och sen stryper henne med tunntarmenvad som kommit ifrån jord, det kommer till jorden återoch det kommer du fatta sekunden som jag greppar motorsågenjag gräver upp din farfars grav och sliter ut hans adamsäppledricker upp hans blod och inser att det smakar äckligtjag blir förbannad och jag tar det som en förolämpninginget får gå fel adrenalinet är en översvämningvisslar på nå Björn & Benny, börjar på din farmors gravatt bajsa på ett lik och Waterloo är fan samma saknu har jag blivit kall, jag rycker tag i hennes hårdränker hela huvet i bensin och tänder påär det något som jag tänder på, är det öppna brända såroch jag har bara sex med dem döda det är lättast sådet enda levande jag gillar det är spädbarnbara för att deras diarrè är ätbarnär jag har blivit mätt spyr jag upp allting på en penselmålar mina känslor på tavlor som jag säljerdå har jag råd att göra samma sak dagen eftergräva upp en annans grav och runka på hans adamsäppleDet börjar med att jag ska läsa upp en godnattsagaflickan börjar gråta någonting har skett av gammal vanajag måste be om ursäkt men inte rår jag för detäven om din fitta har gått sönder har du ju ett hål i rövenjag har tröttnat på varenda jävla vanligt hålhon har inga på ryggen men efter detta har hon tvåjag vill penetrera, penetrera mycket mer än meraoch om något hål går sönder, jupp, då gör jag fleravad är det med mig, känner mina inre demonersom pissar på dina brinnande sår medans du pissade på digjag håller inte på med sprit eller knarkmen bevisligen fanns en kniv i min hand när jag skiva din skalpdu kommer skrika mitt namn, när denna mördarn slår dignär jag står och pissar spermablod i dina ögonhålorLänk till låtenLänk till låtenmyspace