I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Esanna & Sofijah feat Lisen - vill leva mitt liv

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-04 23:53

Esanna & Sofijah feat Lisen - vill leva mitt liv

LÄNK

handlar om ; Hur livet ser ut i svåra sitvationer, och att det är jobbigt att inte kunna leva som alla andra.

text; Esanna & Sofijah

beat; ruppit+madeitoutalivefreebeatlimitedtime

peace

2007-08-05 00:20
Ska lyssna, återkommer senare :).

2007-08-05 00:28

Rap:
Esanna, du låter ju starkt inspirerad av Sofijah, vilket till viss del är bra men man kommer inte särskilt långt på sådan oldschool rap.
Men du har ju taktkänsla vilket är kul med tanke på att hälften av whoa-rapparna inte har det.
Helt ok rap!
6/10

Sofijah, du är alltid snäppet bättre. Fyfan, diggar din grej och jag älskar din röst! Är det du som lägger reffen? Fan vad du utvecklats sen jag lyssnade sist.. om det nu är du som lägger reffen.
Din rap har också utvecklats, du är skön men jag blir fortfarnade lite irriterad på ditt oldschool flow. Men om du lägger reffen så förtjänar du feeeet hype!
8/10

Beat: Ja... Freebeats lever alltså fortfarande kvar?
Vill ni verkligen satsa på musiken och bli större med tiden så försök fixa så många egna beats som möjligt som folk gör åt er eller som ni gör själva. men det är i egentligen inget större fel på freebeats.. fast jag har aldrig gillat denna typ av beat.. fast det finns ju sämre, hah.
7/10

Låten får totalt: 6, 5 av 10!  Kärlek /TrettonfromLPA
Rappat skitlänge.
Moderator

2007-08-05 00:28
Kul och baita Lizens namn?
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2007-08-05 00:31
Eller vare som Lisen som la reffen?
För isåfall ska lisa ha fet cred för det! Fyfan!:) jävlar va snyggt du darrar på rösten... jaja. det var bara det ja ville lägga till.
pöjs.
Rappat skitlänge.

2007-08-05 00:37
MeXXi; Jag har hört en låt med Esanna & lisen förr, och när den släpptes så hette Lizen fortfarande LilLiza elr nått sånt.. Så isf är det ju Lizen som baita Lisens namn..
fan va krångligt jag förklara tror jag:P

2007-08-05 01:21
till alla er som undra vem det är som lägger reffen, så är lisen inte LIZEN , det är en tjej från gbg som heter louise .

Moderator

2007-08-05 01:23
tycker flowet är helt ok.. men texten är inte så värst avancerade... blir säkert bra med lite träning :) Peace !

2007-08-05 01:54

2007-08-05 02:30
lisen vill tacka alla som skiver så fina kommentarer om hennes reff , hon uppskattar det ska jag helsa, vill ni få tag på henne så adda min msn så löser vi det :) peace

2007-08-05 03:41
esanna hade skön röst tkr jag å la det helt godkänt, reffen var rikigt skööön fan :)
sofijah hade skön känsla i sin vers!

peys<3
UPP!