Rap: Esanna, du låter ju starkt inspirerad av Sofijah, vilket till viss del är bra men man kommer inte särskilt långt på sådan oldschool rap. Men du har ju taktkänsla vilket är kul med tanke på att hälften av whoa-rapparna inte har det. Helt ok rap!6/10 Sofijah, du är alltid snäppet bättre. Fyfan, diggar din grej och jag älskar din röst! Är det du som lägger reffen? Fan vad du utvecklats sen jag lyssnade sist.. om det nu är du som lägger reffen. Din rap har också utvecklats, du är skön men jag blir fortfarnade lite irriterad på ditt oldschool flow. Men om du lägger reffen så förtjänar du feeeet hype!8/10 Beat: Ja... Freebeats lever alltså fortfarande kvar? Vill ni verkligen satsa på musiken och bli större med tiden så försök fixa så många egna beats som möjligt som folk gör åt er eller som ni gör själva. men det är i egentligen inget större fel på freebeats.. fast jag har aldrig gillat denna typ av beat.. fast det finns ju sämre, hah.7/10 Låten får totalt: 6, 5 av 10! Kärlek /TrettonfromLPA
Rappat skitlänge.