Skutte - Livet kan va svårt hallå whoa, det var ett tag sen jag släppte något nytten låt jag skrev en kväll, hoppas det smakardet är något freebeat, mixxning står jag för o text o rapp medladda ner låten härge mig konstruktiv kritik!här är text:
Livet kan vara svårt, livet kan va hårt iblandalltng löser sig med en hjälpande handvisst man mår skit när förlorar nån man håller kärmen dinna vänner stöttar, för dom finns alltid därtänk alla gånger du har legat i din sängvill bara försvinna till grön sommar ängbara få vara själv o slippa alla bekymmerallt som är jobigt o solen aldrig skinerdu har kännlan att alla hatar digom det är nått som tynger dig så bara sägprata ut om dina inre känslorlåt inte spriten lösa dina rädslorvar lycklig för att du kommit tilltänk om du försvann, tänk på va dinna vänner villbara kämpa vidare, o ta nya andetagtagbygga upp ditt liv o få allting jätte bra
Livet kan va svårt, "livet kan va skit"när allt bara rasar ner, bit för bitmen försök att vara glad, "försök att må bra"så kommer allting lösa sig en vacker dag
när du gråter o vet inte va du ska görabe till gud o låt han få hörahur ditt liv är, och alla bakslagsom gör så du faller, de gör dig svagmen försök att le, du måste vara starkres dig upp om du faller till marklåt inte livet sluta med en knivtänk på alla glada stunder du haft i ditt livlåten går ut till er som har de svårtge inte upp bara kämpa hårtallting, löser sig med tidenvar glad, och tänk på glada minnenjag har haft tur, har inte förlorat mångamen jag har ändå gråtit nätterna långamen mamma du stöttar alltid migoch du vet att jag älskar dig
Livet kan va svårt, "livet kan va skit"när allt bara rasar ner, bit för bitmen försök att vara glad, "försök att må bra"så kommer allting lösa sig en vacker dagursäkta stavfel
ttack så mkt :) upp whoa!
tack för att ni tog er tid att lyssna :) plz more whoa :D