Lillebror - Lägger ner musiken (Musikvideo)
Musikvideon till min sista låt jag gjorde igårLÄNKEN!!!!!!!! Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Tycker den är fet bro !:) upp !
myspace.com/herrolsson026
Neggah: Love<3
Den är grym brooor! Pz! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Era kompisproppsare ni gör mej ginerad;)
det är grymt main
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
gillar den inte.. varför sitta med vinter jacka när det e sommar:S menmen. tråkigt att du slutar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Självförtroendet är det inget fel på ialf :) allt för mig hejs!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Riktigt tråkig video faktiskt. Btw? Sitter du ner och rappar? :S
One in a milli-on.
Fan asså hatar dom som klagar på dig du är grym vi väntar på dig när du kommer tillbaka aldrig snackat med dig men du värkar vara en skön snubbe! Peace Ha det bra nu utan micken!
musikvideon val ite tråkigt. men en av dina bättre låter tycker jag ... elcalifas , en del tycker nog det är skönare
Get MAD and change
Den var riktigt soft;), synd att du lägger ner med musiken men du kommer snart att få tillbaka suget igen efter någon/några månaders frånvaro tror jag nog;):D ha det peeyz
Peace im out!
den va soft mannen, synd att du lägger ner peyz
helt klart underbar brossan, stöttar dig dagligen när du behöver de det vet du <3 syns imorn... jag behöver inte skriva vad jag tycker om videon för de vet du ju redan, lova yah <3
fett skön men det vet du redan brochan;) som ni alla vet så e jag me;) pz love yaaa<3
Tyckar det är onödigt av dig att lägga ner tid på att göra en video om den ska vara så här pass oseriös.. En av dina bättre men ändå inte nog bra än.. DU borde istället jobba vidare och lägga ner evetntuellt när du känner att du nått en del av dina mål!? peace
UNG
Moderator
2007-07-19 02:55
Vet inte riktigt vad jag skall säga...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
nej, jag tycker att videon var tråkig, rappen var tråkig och beatet var halvdant.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
jora, men du kunde har redigerat filmen bättre!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Men då blir det väl till att säga adjö . synd att du lägger ner peace
fett mannen hocka upp texten peace
Fan nu gråter jag för att du slutar !!!!!!!!!!!!!!! ;:((((((((
yoyoyo
Riktigt dåligt! musikvedion kass, flowet kast! texten kass! inget illa menad men du rappar din sista låt? låter som du precis har börjat5!
tycker mer eller minder videon sög , o låten me .
inte den den bästa om jag får säga så men men !.. LaZyforLazY
Nja, musikvideon kunde gjorts ganska mycke bättre måste jag då säga. men låten var klart helt okey. peace
Bror den är skön... låten stämmer med vidion,depig låt och depig vidio...dom är lika depiga som jag för att du ska sluta...Kidzen kommer sakna dig.. dom har ingen utamnare...hihihi.. Alla som klagar på den är bara svartis.. ni får fan ta och tänka att det är hans första och siata musik vidio.. peace out... HOPPAS DU KOMMER TILLBKA BROCHAN!!!!!!!!!!!!!! MVH din bror.....
Jag tycker den var usel, riktigt tråkig video, kass rap, texten var usel och flowet som jag helst ínte vill prata om. Men ja, du slutar ju :)
Jävla retard, ser ut som du filmat lite en dag och inte ens klippt skiten och de blir en musikvideo, den var kass, fan jävla hund o katt osv, är det dem du snackar om eller ? kallt där uppe vart du bor eller? vinterjacka in the hoouse.aja, pääjz
Peace out, get laid !<br><br>
Okej tack för att ni lyssnat sen att nån figga iaf.. Å JOdgubbsgodis=) Häng dej tack=)
Sköön låt....tråkigt att du lägger av! Mehn liveht går vidare..mahn finner andra saker... Stay up brow..... Bless /Tshino
riktigt dålig låt helt ärligt.. din delivery är för kaxig, men peace på dig
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Tshino: Tackar=) Dope: Tack för att du lyssnade iaf=)
Låten vart sämre med den dunderkeffa videon. pz
Videon va kass lillebror , : ( , låten va helt okej män :)
soundcloud.com/jerrones
(mattheew) Jag tycker att du ska håla igen din käft...om du inte vett något om personen,så kan du lika bra knipa igen käften... ________________________________________________________ LILLEBROR JAG GILLADE DIN VIDIO... peace my brother...
videon va knas . utveckling på rappen hoppas du kmr tillbaka peys
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Moderator
2007-07-19 23:54
säger som lvs, Fast mixen va keffad till max! överslag in och ut tyvärr:(
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
jag tycker det är en nice video din lilla stygging ;)
Fett skön låt...Du är grym...ja tycker personligen att du ska fortsätta...Aja Peace Mannen
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
ajja får lägga en kommentar....
videon sög..bokstavligen och synligt talat..låten va lite keff..lät enformig..
du har utvecklats mannen synd att du slutar när det har börjat låta bättre
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
får man se hur länge du håller dejj utan att kicka någon musik, och sen va fan sitter du ner för när du spelar inte :S ?
Solit och kallt va de ute idag
skön lite dåligt ljud men annars helt ok peace
https://soundcloud.com/john-elke-h-gglund
Inte den bästa videon, Annars skön låt! Synd att du slutar, Du börja ju bli bättre nu! Aja Ha ett bra liv ;)
Haha ni e ju bara för goa Whoafolket xD Haha.. Raggarbilar?? Hahaha snubben,bor du under en sten lr haha xD Vet du ens va en sån är?? Svara i GB tack hahaha Tack andra för allt d dåliga å d bra=) Sen snälla,inge mer chatt i tråden tack för då kör jag över er me mina raggarbilar xD Sen sitte rjag bekvämt när jag sitter :D Sug på den ni:D
Sitter du ner när du kör? och tyvärr men videon var usel.
HANINGE
st4ndby: Yeah sen;) wirram: Som sagt,det beror på vilket humör jag e på xD Okej tack för att du kolla iaf=)
Haha de va bra att du sluta, lixsom Traktor + Hiphop .. de funkar inte ihop
okej :D huhu den har itne kommit upp än ser jag :P haha peace
Tung låt ! halvkass video. Peace!