NemC - Varför blev allting så
Shuu! nu så lägger jag äntligen upp en ny låt, det var nog en ca 2 månader sen jag la upp något nytt men nu så får ni äntligen nytt material från mig. Kommentera om vad jag ska träna på och kommentera text också, Love or Hate IT! Låten heter: NemC - Varför blev allting så Länk: NemC - Varför blev allting så Extra länk: NemC - varför blev allting så Rap: NemC Text: NemC Mix: La2niC Beat: Benne - FreebeatText: Vers:Hela mitt liv har snurrat runt av rykten Efter något år, så har jag inte byggt än// Det jag borde, det som ger mig kraft Jag försökte släppa men kniven den satt fast// Jag vill blicka framåt, mot ett helt nytt liv Jag vill bli en alldeles, ny individ// Varför blev allting fel ingenting blev rätt allting blev fel på varenda jävla sätt// Jag fick ingen chans att få en bra framtid För boken jag skapa den saknade handling// å mitt ibland allting så stängdes min bok å vi slutet av min väg så föll jag ihop// När vi var ihop så var jag så kär Vi hade bara varandra, vi hade inga begär// Vi hade det så bra jag fattar ingenting Jag vill förstå varför, jag vill fatta allting// Reff x2: Du repade min själ För att jag var kär Jag vill flyga iväg Mot en helt ny värld// Peace. hoppas den diggas!
Peace im out!
klar utveckling på dig . fortsätt så och droppa mer nu
www.myspace.com/danielbylund
Jag droppar mer sen när jag kirrat ihop min studio
bylund_90 P17 , jag reccar hemma hos La2nic för tillfället;)
Peace im out!
det märks att du har utvecklats, mkt bra! å texten var väll OK ;)
Zuwandi: Tack tack! Gabb: Tack tack;) Juiicy!: Tack så mycket;):D L2C: hehe:D kanske för att det är du som mixxat;):D
Peace im out!
utveckling helt klart, texten, mix allt var bra!
Johaaan
Helt okej män ! : ) Keep it up !
soundcloud.com/jerrones
GAAAAAH NEMC ! BRA ! kicka FETT BROCHAN JAO ! :P allvarligt fet jävla utveckling sen förra låten jag hörde ! big up 4 nemC !
beatet alledeles för högt tkr jag : \ ... men en klar framgång på dig nemc ... peeys
niiice :D
www.myspace.com/lizenmusic
Den va bra ;) men jag trycker det var lite för mkt ord, blir pladdrit,
Beatet det e sköönt beat....gillahr slingahn och du lägger det ooohf i dehn den va nice...texten diggahs .... lite kort mehn den va brao aschå... dehn lägg in bland låtarhna just nuh :P stay upp brorshän 8/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
utveckling här.. låter lite stressigt ibland.. och du låter osäker men öva på så sitter det strax.
juste mixningen var väl soft ;) Haha
Tack Mr-Treat:D Det glädjer att få lite kritik också;):D
Peace im out!
jo fan det var bra gjort nemc:) utveckling hör jag. men adlipsen lät lite höga:S eller hör jag fel ?:S och så hör jag nån flowmiss tror jag. men det kan jobbas på och reffen lät lite konstig. men men, bra ändå!:) lätt en 7/10:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Tackar henke! du är bäst:D puss<3333:D tackar det värmer;):D Det kan faktiskt stämma det du säger men då får du skylla på L2C:D för det är han som har mixat alltihopa;):D hehe. men tack som mycket för din kommentar:D
Peace im out!
Jag skulle vilja se lite mer avancerade rim.. På något sätt så tycker jag att du flowar lite småsegt.. Men av det som jag har hört av dej så var det här klart bäst.. Slutsats: en helt okej låt. lite snyggare text och inte så stifft flow så blaao, där har du en hit hehe :P 5½/10
Tack tack! nilsson: Tack tack det värmer MomiZ: tack:D Music-Of-Steel: Tack tack för din utfördliga kritik;).
Peace im out!
bra gjort mannen, klar utveckling enligt mig.. tycker att du ska hålla dig till svenska rappen, det är du bäst på.. fortsätt droppa sheit så blir de fett ;D PEACE/Faber Yuhani
Under ytan är det endast jag, och bara mitt rum som visar intresse och låter mig tala till punkt..
Älskar beatet nice flyt du får 8 / 10 :D Nice keep it ! :D
Faber: Tack som fan!:D My browie(L):DBAmse1337: tack tack, det var snällt av dig;):D
Peace im out!
härligt låt! gillade de mästa, men gillade inte dinna uppehåll i mitten av raderna:/ utan dom hade låten varit grymt skön! du har gjort stora framsteg! fortsätt i den här stillen! peace out, mayn!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
Tack KusKeN_J: Kusken det är mening med de pauserna, det är komma tecken som visar så man får ett tightare flow eller nått:D det var nånting sånt:D_Madde90_: Tack för kommentaren;), det värmer. PS. När jag kommer tillbaks imorgon bitti och kollar in här så vill jag ha minst 5 kommentarer till:D;):D hehe. Men det är kul att låten diggas;):DPeace im out!
Peace im out!
ganska nice..kan bli bra med ännu mer övning.. lite enformigt flow kanske men jag måste faktiskt säga att jag diggade ..tummen upp..basen i beatet e riktigt schysst med..
http://www.myspace.com/noodlestyle
Promotor
2007-07-19 02:46
hmm, bruka inte digga sånna här låtar men nu gjorde jag det, keep em coming !
tack alla som kommenterat och tacktack La2nic för den utförliga kritiken du ger mig;):D.
Peace im out!
Vah fan äre me whoa aså,,,. den här låten e fan inte bra,,,,,. hans text suger,, han flyter äckligt dåligt,, delivery ingen fan,.. me de e väl typiskt whoa., aså jag är t.o.m bättre än dey,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, jah e ingen hater men jag blir lack när jah ser att så många säger att låten e bra när den e värdelös på alla tänkbara sätt,,, tare inte för hårt,, du kan säkert bli bra om ett par år men nu, neeeeeej BIIIIIIIIIIG DOOOOOOOOOWN
helt okej, märker utveckling!
http://www.herrbitter.blogg.se/
ah soft man, bra text! lite enkelt flow men jobba på de så blire niice..
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
lite enformig i versen . reffe nvar ingen höjdare men du har blviit mycket bättre , så sant som det är sagt. Du behöver utvecklas mer , renare ord och lite sånt . men du växer mer och mer.. men jobba på variation , tonlägen och se till att det låter renare. Mixen vet jag att du inte kunde gjort mycket bättre. ´Kan inte säga skitbra , tyvärr , men ett steg i rätt riktning , absolut. ett stort steg. keep working dawg Warm love // Contra ! Im Auwt
Aii
Tack alla som kommenterat låten, det värmer att du contra Har en så utfördlig kritik, Det uppskattas, för att då så kan jag utvecklas och bli ännu bättre, och en dag kanske alla spelar min musik:D vem vet;):D Den son lever får se;) Men jag tackar alla som kommenterat;)
Peace im out!
skön röst hade du :) reffen kunde du ha lagt lite bättre. lite mer annorlunda än vad du la versen.. för versen och reffen lät nästan likadant..texten var rätt simpel, men det spelar inte så jätte stor roll om du har mycket känsla när du rappar den, och det tyckte jag du hade :) men det här tyckte jag var riktigt bra:Jag fick ingen chans att få en bra framtid För boken jag skapa den saknade handling peeeeyyyyz! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar!
rebeccasfett F17 , Din kommentar uppskattas verkligen;):D.
Några fler som har någon kommentar?;):D så droppa den här;), jag ska på stan nu så ha det bra,
peeeyyyyzzzz!;):D
Peace im out!
andas inte ut så kraftigt efter varje rad:D låter som du stönar typ;P annars va låten ganska bra=) bra mixning
ok! Tack
DreegeL P16 Det värmer;) att du kommer med lite kritik, ska tänka på det du skrev om. Peace!
Peace im out!
KuNG MIXNING L2C, nu fick du propps ! :P
Upp!! och jag tackar genom L2C's vägnar;):D nå mer kommentarer?:D
Peace im out!
mycket bra,bra utveckling, bra text, bra låt, helheten var grymm, UPP , peace:D
utveckling som sagt . börjar låta bättre :) kul . Kör mer . Ända jag tycker du ska ändra är känslan på sånna här låtar :) . Och flowet . men annars aiit /L
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Textmässigt har du tagit ett steg åt rätt håll, inte den skit som va förut. Även om denna va simpel uppbyggd så är den godkänd. Mixningen va fruktansvärd, so to speak.. Öva öva öva flytet...försöka rappa till beatet inte på beatet. allt för mig
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Producent
2007-07-19 21:41
Okey jag kommer med båda bra o dåliga sidor! Ta åt dig! Rappen: Hackit flow försök få lite mer flyt på det hel dra ut på orden lite oftare, Du har självklart utvecklats men du är en sånn där svårlärd men alla är inte lika som tur är:) Men självklart okey! Mixxning: Nått litet brus hör jag i början och den sträcker sig ända till slutat latonic vad äre för fel:P? men annars är den fet för jag kan inte mkt bättre. Text: Ja haha Helt klart förbättring du borde tacka mig tycker jag :D haha:D lärt dig lite granna med flerstav:) men aah du har utvecklats på sånt också helt okey en fin handling på den! Okey! Helt fin låt jag kan lyssna men tyvärr ingen jag spara:/ tyvärr men bra gjort du utvecklats:)
Flyger fritt, landar platt
dropa mera grym 10a till dej du får gjärna jobba med mej om du vill peace / danilo sound records
ok!
Tackar
DBproduction P0 , vi bor inte så himla långt ifrån varandra så det kan nog gå bra;):D
Tackar
Emilia_xX F14 , för att du tog dig tid och lyssna och kommentera min låt;)
Peace im out!
ok!:D tackar PowerKing F18;):D
Peace im out!
du har förbetras nemc, forästt så !:)
0 523