BMZ - Jag brinner för Linn
Ny låt, till min älskade flickvän som har hjälpt mig mkt. Jag skiter i kritiken och allt, det är budskapet jag ville fram med, Om hur mkt jag älskar henne.
http://www.speedyshare.com/888684693.html
Mix: Ogge. Tack<3 (Kass) Beat: J.A Beat11 (Osamplat) Text: BMZ Rap: BMZ
Jag älskar dig Linn och du är allt jag vill ha Jag är din och du är min som det alltid ska va' Linn jag lovar, att varje ord är sant Och jag älskar dig så mycket att jag vill ta ditt efternamn Jag har släppt dig en gång, men jag lovar nu Att över hela mitt hjärta så är du min gud Livet innan dig har passerat med ett sår Men du hjälpte mig upp och du fick på ett spår Enbart, med att vara dig själv, Att visa din kärlek har gett mig ett skäl Att leva på jorden att få vara med dig Att få leva med dig till vårt sista farväl Men älskling, jag kan inte se i framtid, Men jag önskar att det alltid kommer vara vi Även, om det inte blir så Men nej, att det håller är något som jag står för
Det ska alltid vara vi, Det ska alltid vara vi Jag vill alltid vara din jag vill bara vara din För jag brinner för Linn, För jag brinner för Linn
Den dagen jag får barn och det kommer ut en flicka Ska jag döpa henne Linn och hon kommer vara finast Flickan som kommer ska va dottern till dig Och tills den dagen jag dör ska jag älska er mest Men jag vill inte, att den dagen ska komma För jag vill titta på dig, när du har somnat Jag ska ha dig föralltid, som en stjärna Om inte i mitt liv, så finns du i mitt hjärta Personer, som har sårat mig förr Och till de dåliga sakerna så stängde du den dörr Som fick mig att må dåligt som fick mig att bli knas Så med sanna ord, så tog du mig med fart Du fick mitt hjärta att slå massa volter Så jag ger dig denna låt som ett tack till min drottning Den sista raden nu, jag älskar dig mest Och jag hoppas att du vet att jag tycker du är bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|