Kidoo - träffade en brud Shoo , det va längesen jag la upp nåtting så vafan här får nu..Vers : Står jag förreff : Fanns på beatetBeat : Ett FreebeatText : Hmm Jag:DLite fakta om låten:Så ni vet är den inte till nån ..hade inget att skriva om bara...Såå lyssna och njut!!GLÖM INTE ATT GE EN KOMMENTAR!!!http://www.speedyshare.com/410714737.htmlTexten!!Vers!!jag blev så glad när jag träffade dej engång,jag blev så kär i dej och gjorde denna kärleks sång//du va så söt i ditt vackra ljusa hår,jag tänkte den bruden kommer inte ge mej sår//100% kärlek det fick jag utav dej,men sen kom den dagen då du lämnade mej//Du bah sa till mej ; Kidoo nu är det slut,vi satt där på bion och jag tänkte inte nu//Bara du och jag genom denna värld,Men det blev inte så och jag tänkte ta farväl//Du va ju bruden som jag älska mest,utan dej i mitt liv hade det varit en pest//Du är en underbar person och det vet ju alla,Du va söt som socker och god som en fralla//Denna va från mej och nu kommer en refreng,Fuck hela dej för jag har en ny brud i min säng//
Haha Okej Aleex!!:)Tackar , Kul att du diggar den..Peyz
Hahaha :D fuck hela dej för ajg har en ny brud i min säng :D fett skön :)