Vers1 Okej, jag tror jag tar och presenterar mig, för dennis är killen som kickar fett och levererar det. jo du hade rätt att det var länge sen, men nu är jag här igen och spottar skiten tight på prärien. Låt oss ta det lugnt när vi kickat en stund, Och efter nån sekund för annars kan man kalla det tungt. men inte tung som du för du är överfet, men du lika viktig som denna högerregel. Du spela upp din nya låt när vi åkte din bil, Och du trodde att jag digga när jag slumrade till. men den var så jävla dålig så jag somnade tvärt, Förlåt om jag var dum och sket i att lägga en vers. Jag skulle kunna lägga en åt dig om inte ett fel, att det skulle vara pinsamt att visa mig mer. Och jag knäcker dina texter med mitt gangsta shieet, Och när du sa "det börjar ta sig" var din sämsta hit. Vers2 Din musik skrämmer frankenstein på flykten som impulsivt lägger benen på ryggen åja känner ett emo som plågar sig själv när hon hör på dina låtar för att såras ikväll Man får öva jävligt hårt för att va så kass För att snubbar födds bättre du är arton bast Menar inte att förnedra men det rimmar ju knappt Och du kan inte prestera när du trillar ur takt Hur ska jag förklara jag fördummar dig ju bara Så mycket att du stannar under din snara Levererar hela tiden kan du se de man Spelar in och lyssnar på å jag strevar fram Men du va hah - du lägger det sämst Å då slutar ja - när nån ställer dig främst För du känner igen det här är aldrig över Jag är snubben som shottar elefefant bedövning
facebook.com/idiomatisk - fan page