Samy - Allt för längesen.mp3 [ Exklusiv från skivan ]
Hey.. Släpper en till låt, denna gång lite segare låt.. Lyssna å lämna kommentar, de kommer mera från skivan. Tanka här ---- > Allt för längesen Peace!
www.samyprod.com
Tankar, slänger en kommenterar senare.
Bra jobbat samy keep it up! piz
Fisk soes
Aight har lyssnat på den 3 gånger nu för att kunna ge ärlig kritik och så vidare, kan ju inte säga att den är varken bra eller dålig efter att ha lyssnat en gång, så är jag iallafall... Reffrängen är faktist chill och du låter riktigt avslappnad, nästan för mycket kanske - njae det är lagom faktist... Verserna är nästan likadana, men inlevelsen är nästan bättre här enligt mig alltså, jag kan inte alls klaga på ditt flow heller, ditt flow har jag typ aldrig haft problem med, din lyrik är djup och det är nice... du börjar bli mycket bättre Samy... den här låten kan man sitta och deppa till nån gång, man tackar för den... Bra gjort sammy, det jag fastnade mest för var nog faktist lyriken men allt e chill jag lovar! Lycka till med musiken och skicka gärna låten med dig igen som du och LrE (?) gjorde på mitt beat, vi hörs! /SNI
Bra o skriva sammy med två M, my bad...
Tack alla! Kronan - Tack för riktig kritik =) Uppskattas!
www.samyprod.com
skönt beat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan det var satans sooft, synd bara att Kambiz, viggo o maki har kickat en feting på detta beat, annars vare nästan 100% , peace.
Peace out, get laid !<br><br>
Är det något freebeat eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett spår! Det enda jag tänker är att rösten i sången blir monoton, annars är det helt nice Samy boiii!
facebook.com/idiomatisk - fan page
tackar rain!
www.samyprod.com
klockren
http://hiphopstyle.bloggagratis.se
Tungt men låter för mörkt men kan vara mina lurare också
/ wazupp
grym låt, gillar din röst så jävla mkt, texten är skit bra, o allt sitter, gillar din shieet =)
jag e fett trött på whoa standard, ett tips, kasta din mic
tackar alla! Chrippe - nemen e du back in bussines? haha, e du trött på whoa standard, skulle ja också vara om ja inte ens nådde dit upp! Fuck off and die för fan, ät mitt skit eller knulla en get, vem bryr sej.... dö, pallar inte me nå mer av dina komplex kommentarer. mofo!
www.samyprod.com
inte når upp dit? ok hahahahah, om jag inte gör det så borde du inte ens ha en använder på det här forumet. jag menar, du e verkligen wack, kunde man göra poll så kunde du ju fråga. och för att bo i sveriges mest döda område, dalarna, så har du verkligen fått mycket luft, då du dessutom ser ut som stryk också
chrippe P18 - hmm, bara några frågor... När jag hade dej på MSN, du vet när vi gjorde den dära låten tillsammans för cirka 100 år sedan, då hade du en sommarstuga i Dalarna å var de inte så att du sa att ja skulle komma dit och att du tyckte då dalarna va schysst, sen hur jag ser ut... Hur hänger det samman med denna låt? Sen till den sista, vad får du ut av att sitta i denna tråd och jiddra om hur dålig jag är? de är ju trots allt jag som skapat tråden. Punkt!
www.samyprod.com
du kan sluta skriva böcker i varje svar, dalarna e fett tomt, det vet jag somsagt eftersom jag har LANDSTÄLLE där (tur det, man pallar intemer än 3 dagar) jag sa att du har mycket luft för att va så ful irl plus bor där. man behöver inte få ut saker av alla sina handlingar, men du e tönt och det känns skönt att skriva va man tycker när man har rätt till det eftersom du förmodligen la upp låten här för kritik, och jag sa vad jag tyckte. plus du bör ju va glad att jag uppar låten då den fick 22 kommentarer och nu ligger skit långt ner, hahah du har inte en en tiondedel likamycket fame som mig o mina grabbar så spela inte allanballan
chrippe P18 - Till en börja var ditt svar ganska logiskt men sedan när du skrev "du har inte en en tiondel likamycket fame som mig o mina grabbar så spela inte allanballan" Har jag påstått det? Har jag sagt att fame är vad jag är ute efter? Är fame det viktigaste? du har heller inte förstått att vi lägger upp låtar på internet på en hiphop community, så vilken fame kan man få här? fame att folk checkar låtar. Det viktiga är väl att man har sin publik på plats när man uppträder om man ska uppträda. Sedan tror jag vi lever i olika världar, ja lever i Dalarna i ett rätt stort hus med mor. Gulligt va? lägg en diss vett ja, har en katt å massa syskon, rätt rika är vi också, byter bilar rätt ofta. Låtsas pappa är egen företagare, mer du vill veta? jag är stolt att inte bo i stockholms smutsiga gränder där dom feta ying yaow chrippe håller till för om ja skulle bott där du bor, där det förmodligen vimlar av våld, droger, ghetto skulle ja nog inte palla leva.... Ett tips, försök se med lite andra ögon, inte bara se en gråskala.. Hiphop är inte mitt liv, musik är en del av mitt liv. de får va vilken musik de vill.. hata, älska, ja kommer ändå att göra den så ja bryr mej inte så mycket.... Varsegod ännu en till bok att läsa! Ge fan i att svara om du inte har lust att läsa!
www.samyprod.com
Anledningen till att jag nämnde fame var att du påpekade att jag inte når upp till whoastandard och du är verkligen inte rätt person att påpeka det om nån. Dissa, folk snackar om att dissa varandra...vad ska jag säga, en bonde från dalarna och ful som stryk, nejtack plus att jag vet redan att jag skulle vinna, för du kan inte komma med nån LSD låt om havet som diss mot mig. Nej du skulle inte palla leva här, du är emo. Nuff said, din tråd har blivit uppad tillräckligt av mig.
HAha palla med tjafs i varenda tråd, varför klaga hela tiden? håll er till ert eget, ajja till låten. Den var Bra och den Diggades peace out
Det är så det går när man inte kan ta kritik :)
Nja diggar det inte alltså Det är väl en god tanke men det klingar inte i mina öron Refrängen låter falsk, låter som du klämmer fram basrösten för att de ska låta bra, skippa det, låter inte alls bra Känns knappt som om du utvecklats sen jag hörde dig för 1 år sedan, man ska gå framåt, inte bakåt
http://www.norliekkv.se
Samy fett nice! Posta nu lyricen!
Milen