Akim ft. Micke - Vila I Frid ( RIP. Syster )
Hej De är nämligen så att min syster har dött för inte sålänge sen och må hon vila i frid. Så jag ville göra en låt om henne . Hon blev endast 20 år. Det är jag i verserna , Akim Sen är det Micke i refrängen Här har ni länk till låten. ( Länk ) Peace.
fy fan det måste kännas tungt å förlora nån i familjen..
gillat flowet och rösten som fan på akim!! riktigt tight!
reffen va lite skum på nått sätt men helt ok!
RIP akims syrra! pz man
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
in på mp3n dirr!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hej akim.. Jag känner sorgen med dig.. du la de bra i denna låten.. och den va som sagt personlig.. Diggar de !
Och här har ni texten till min reffreng om ni inte hör pga mixxning !
Reff :
Att man kan , Känna sig fängslad - Känslan har burit , En grav för han blev ensam / Systern har lämmnat , Hennes bror med tårar - Han sitter kvar i mörkret , Ser sin syster som vålnad / Akims verser har jag ej.. Men sitt och fäll en tår till denna vackra låt ! PEACE OUT ! R.I.P
Mc´s Spottar Verbalt
Riktigt Riktigt Bra Shit mannen.! Diggade detta som fan man , bästa du gjort enligt mig ialllfall!. R.I.P Akims Syster<3! //S.P
SunShine Reggae!.
verserna är riktigt bra! reffen lite skum RIP !
http://www.herrbitter.blogg.se/
tack så mkt.. värmer som fan ska ni veta :)
Akim asså först o främst fyfan va vackert jag är känslig person men grabben de här fick mig att bli tårögd och jag känner för dig mannen, beklagar.. din rap är sjukt bra i denna.. du lägger det smart.. kör simplet flow och det är snyggt på en sån här låt... du varierar då det behövs ibland och du gör det snyggt... bra att du inte kör så avancerat.. du gör det helt rätt och du rappar bra... jag är kär i refrängen tyckte att den var mysig... bra låt och den är inne i mp3 listan ... kul att se dig utvecklas också :)!!
akim min vän, de här var vackert o lugnt.. jag gillar...
gillar även din text speciellt
""
känns som att allt jag gör är gråter och springer för det som gud tog ifrån mig det förlåter jag inte "" du hade många flerstav. o de gillar jag :) micke propps till dig också för jag gillade refrängen :) forsätt.. är stolt över dig .
soft låt akim, Känslig text, bra skrivet, flowet kunde tränas lite mer vad jag tycker. Känslan i hur du rappar det va softit, bara fortsätt mannen;) Peace
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
upp för akim nu!
Mc´s Spottar Verbalt
brorshan du gjorde det bra den här gången den va sköna yao
Eller hur Upp För Akim FFS !
SunShine Reggae!.
aa ! upp vafan
Mc´s Spottar Verbalt
glömde också att skriva att det är Henka som har hjälp mig att mixxa .. så propps till honom :)... och tack för alla fina komentarer
Jo, jag gillar texten.. du har skön röst.. några svagheter.. men mixningen är riktigt fet alltså =) haha;p erm, satt imorse vid 7 å mixa denna, vart rätt nöjd. Mjaw.. Refrängen Nej. Tycker inte om den någonstans. Fast låten e bra!
Vill inte ge nån kritik på en sån här låt. Må din syster vila i frid! RIP Peace
Jaha ?
Jofan helt OK nice röst och ganska snyggt flow men du måste leka med det mer så det inte blir tråkigt att lyssna på... RIP texten var fin.. Finns mycket att jobba på men det tror jag du fixar.. Hola back at me!
riktigt fin. RIP
www.myspace.com/lizenmusic
henka,liza,meedi,stashie tack mkt =)
Upp nu !
Mc´s Spottar Verbalt
Fint, bra. Vila i frid.
Refrängen e dock inte allt för skön att lyssna på.. Men Akim, tungt.
Upp för han nu !
Mc´s Spottar Verbalt
beklagar sorgen . riktigt tråkigt fin låt . allt jag kan säga
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fört o främst beklagar.. låten e fin på sitt sätt, inget jag skulle pumpa dock men du gör de ganska nice till och från, känslan finns och det gör låten tycker jag.. annars flowar du på rätt nice och texten e fin.. de som drar ner låten mest är reffrängen som jag inte gillade för 5 öre =/ sen en sak till och det är att de känns som du slarvat lite och inte rättat till de lilla som man skulle kunna göra bättre.. annars helt fin låt! beklagar sorgen som sagt. Vila i frid. fred! /D
riktigt fin låt. Vila i frid!
-
beklagar sorgen.., texten va skön, o reffen känns också ganska soft;)
R.I.P Helt underbar låt, tungt och sjukt bra När hon hör den blir hon glad.
Eriksson1337 ftw!
tack eriksson1337, dina ord värmer gott :)
Jag beklagar över sorgen.
UPP !
Mc´s Spottar Verbalt
den är riktigt nice mannen du flowar bra din text är fin och jävligt väl skriven låter de som! du har inlevelsen. reffen skulle vara mycket bättre utan dom effekterna som är tror jag. annars riktigt bra låt! Vila I Frid(F) peace & love!
Bra jävla fet låt. Ger inte kretik på sånna här låtar. R.I.P Systern<3 Peace//Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
DUNDERFET MIX!!!
Utalas säta pe
HELA MIN DATA KRASHADE när jag tryckte på länken :( bluescreen å hela skiten direkt.. får inte igång datan nu... alla mina beats borta å allt :/ OT: ska kolla låten nu..... sitter på bärbar
Allt är sant på internet.
Fick hem låten nu :) på bärbara datan, å den va skön! soft flow osv. bra text.. keep it up! :) nu ska jag försöka laga datan herrå :)
Allt är sant på internet.
:D okej.. lycka till tack för kommentar .
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
som nästan alla har skrivit, Verserna Skjukt nice, reffen är skum :S beklagar sorgen R .I .P
B